Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
31.03.22 zrobiłam zamówienie na Allegro i także je opalcilam. Sprzedawca nie dostał niby pieniędzy i powiedział ze niby nie można płacić z niemieckiego konta bankowego ze bank tego nie przeliczy. 01.04.22 dostałam e-mail od payU se mam wypełnić dane do zwrotu z PayU tak teZ zrobiłam.. pieniędzy nie mam do dziś na koncie..na tego E-mail nie mogę odpowiedzieć tylko mogłam ankietę wypełnić.. co mam zrobić ?
@Client:104849706 poproszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Skonsultuję to z operatorem płatności i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Ok czekam
@Client:104849706 Operator płatności PayU twierdzi, że nie otrzymał Twoich danych do zwrotu środków, dlatego prześlij nam je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl. Przekażemy je do operatora, ale w przypadku zwrotu na rachunek zagraniczny potrzebujemy od Ciebie następujących informacji:
Nazwa odbiorcy;
Adres odbiorcy;
Miasto/Kod pocztowy;
Numer konta;
Kod SWIFT banku;
Nazwa banku:
E-mail został wysłany, jak długo muszę czekać na zwrot?
dziekuje
@Client:104849706 dziękuję za wiadomość! Przekazaliśmy dane do zwrotu operatorowi płatności. Zwrot został zlecony i zostanie zrealizowany do 3 dni roboczych.
@Client:104849706 wracam z informacją przekazaną przez operatora.
Podany przez Ciebie numer rachunku do zwrotu jest błędny, dlatego operator nie mógł wykonać zwrotu prawidłowo. Bardzo proszę sprawdź to ponownie i prześlij prawidłowy numer w wiadomości e-mail na adres spolecznosc@allegro.pl przekażę go operatorowi płatności.
Dzisiaj wysłałam zły czy ostatnim razem ?
@Client:104849706 wiadomość od opertora dotyczyła danych, które przesłałaś do nas dzisiaj 🙂
Dziekuje juz wysylsm
@Client:104849706 dziękuję za wiadomość! Dotarła i przekazuję dane dalej, dam znać, gdy otrzymam potwierdzenie, że już wszystko się zgadza 🙂
@Client:104849706 wracam z informacją od operatora, że zwrot został zlecony 🙂 Teraz wszystko powinno już przejść poprawnie, a czas realizacji zwrotu to 3 dni robocze.