anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy z payU

Client:104849706
#8 Zapaleniec#

31.03.22 zrobiłam zamówienie na Allegro i także je opalcilam. Sprzedawca nie dostał niby pieniędzy i powiedział ze niby nie można płacić z niemieckiego konta bankowego ze bank tego nie przeliczy. 01.04.22 dostałam e-mail od payU se mam wypełnić dane do zwrotu z PayU tak teZ zrobiłam.. pieniędzy nie mam do dziś na koncie..na tego E-mail nie mogę odpowiedzieć tylko mogłam ankietę wypełnić.. co mam zrobić ? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 poproszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Skonsultuję to z operatorem płatności i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104849706
#8 Zapaleniec#

Ok czekam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 Operator płatności PayU twierdzi, że nie otrzymał Twoich danych do zwrotu środków, dlatego prześlij nam je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl. Przekażemy je do operatora, ale w przypadku zwrotu na rachunek zagraniczny potrzebujemy od Ciebie następujących informacji:

Nazwa odbiorcy;
Adres odbiorcy;
Miasto/Kod pocztowy;
Numer konta;
Kod SWIFT banku;
Nazwa banku: 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104849706
#8 Zapaleniec#

E-mail został wysłany, jak długo muszę czekać na zwrot? 
dziekuje 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 dziękuję za wiadomość! Przekazaliśmy dane do zwrotu operatorowi płatności. Zwrot został zlecony i zostanie zrealizowany do 3 dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 wracam z informacją przekazaną przez operatora. 
Podany przez Ciebie  numer rachunku do zwrotu jest błędny, dlatego operator nie mógł wykonać zwrotu prawidłowo. Bardzo proszę sprawdź to ponownie i prześlij prawidłowy numer w wiadomości e-mail na adres spolecznosc@allegro.pl przekażę go operatorowi płatności.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104849706
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj wysłałam zły czy ostatnim razem ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 wiadomość od opertora dotyczyła danych, które przesłałaś do nas dzisiaj 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104849706
#8 Zapaleniec#

Dziekuje juz wysylsm 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 dziękuję za wiadomość! Dotarła i przekazuję dane dalej, dam znać, gdy otrzymam potwierdzenie, że już wszystko się zgadza 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104849706 wracam z informacją od operatora, że zwrot został zlecony 🙂 Teraz wszystko powinno już przejść poprawnie, a czas realizacji zwrotu to 3 dni robocze. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów