Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_Hol aOla_
W ramach allegro smart dokonałam zwrotu zakupu przez paczkomat Inpost. Po włożeniu paczki z kodem zwrotu od sprzedawcy nie otrzymałam smsa i e-mail'a z potwierdzeniem nadania. Po zgłoszeniu telefonicznym do Inpost o zaistniałej sytuacji otrzymałam następnego dnia krótką odpowiedź, że przesyłka została uznana za potencjalnie zagubioną ..... i to wszystko. Mam pytanie, czy przesyłki Allegro smart są ubezpieczone? i czy ja osobiście mogę złożyć reklamację bez upoważnienia Allegro, ponieważ nie mogę pobrać formularza (kilka prób bez efektu).
@marmia3 taką reklamację złóż allegro bo usługa smart jest kupiona od allegro 🙂 jak by paczka wyruszyła w drogę to można by scedować to na sprzedawcę a tak zwrot nie wysłany 😞
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
W jaki sposób złożyć reklamację?
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Temat kontaktu