Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
chciałam się dowiedzieć dlaczego mam nie aktywnego smarta chociaż myślałam że go wykupiłam
Może na innym koncie, ale taka płatność jest na mailu po opłaceniu.
@DIANA311-D1 na koncie, z którego piszesz, nie ma wykupionego Smarta. Widzę jednak, że była próba płatności 22.11. Sprawdź, czy w tym dniu masz jakąś transakcję w aplikacji bankowej.
Cześć.
Właśnie 22.11została zrobiona opłata 39.90 zł i myślałam że jest to opłata za smarta.
Czy jest możliwe że wykupiłam smarta na jakimś innym koncie i czy ewentualnie można przepiąć tę opłatę do mojego konta żebym miała aktywnego smarta.
Mogę ewentualnie wysłać skan opłaty z mojego banku.
@DIANA311-D1 Być może płatność nie rozliczyła się poprawnie. Prześlij potwierdzenie wpłaty przez formularz.