anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałbym się dowiedzieć jak odesłać paczkę z paczkomatu, i jaki jest koszt wysyłki oraz jak ją opł

Client:69767665
#1 Nowicjusz#

Chcę reklamować wiertarkę po czwartym miesiącu użytkowania i sklep odpisał mi w dyskusji abym odesłał im na serwis teraz nie wiem jak odesłać i na czyj koszt 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Jak Smart i zwrot to tak:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...  jak bez Smarta to na własny koszt i we własnym zakresie , jak reklamacja to także we własnym zakresie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:69767665 wejdź w zakładkę zwroty i reklamację, lub spytaj się o adres na jaki masz odesłać, spakuj i odeślij na reklamację z tytułu rękojmi z pismem np. pocztą czy kurierem sprzedawca musi Ci oddać za odesłanie !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:69767665 jeśli zakup po 1stycznia 2023 to wedlug nowej ustawy sprzedawca powinien przyslac po towar na reklamacje kuriera

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#
1. 
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
2. 
Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
3. 
Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
4. 
Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
5. 
Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
6. 
Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
7. 
Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
oznacz moderatorów