anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co to za komunikat przy kupnie przedmiotu

Client:25906433
#7 Wielbiciel#

Po wstawieniu przedmiotu do koszyka pojawia się komunikat " Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to TY robisz zakupy."  Konto mam od czterech lat i nigdy nie spotkałem się z takim komunikatem co więcej sprawdziłem ustawienia i nic nie zmieniałem od lat, tylko przedłużyłem smat i jest ważne.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:25906433 sprawdziłam Twoje konto i wszystko powinno być już w porządku. Proszę wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj ponownie umieścić towar w koszyku. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:25906433
#7 Wielbiciel#

Dzięki już działa.😁

oznacz moderatorów