Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca po 14 dniach nie zwrócił pieniędzy za anulowane zamówienie. Nie odpowiada także na wiadomości, a problemu z zamówieniem nie da się zgłosić, ponieważ zakup został anulowany.
W tej sytuacji poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko pieniądze odda.
Czy szybko - to nie wiadomo. Sprzedającym zapewne nie była firma, gdyż ktoś zapewne odpowiedziałby na wysyłane e-maile.
Dziękuję za pomoc. Przedstawiłem problem na czacie pracownikowi allegro. Mogę już zgłosić wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących ale poczekam jeszcze kilka dni. Może to wystarczy sprzedawcy żeby zebrać i odesłać środki bez angażowania POKu.