anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Częściowy zwrot

AnnaMaria101
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Czy mogę zwrócić tylko dwa z trzech kupionych u tego samego sprzedawcy przedmiotów?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

Tak

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

 

  • Przejdź do zakładki Moje zakupy i kliknij [szczegóły] przy zamówieniu, z którego przedmiot chcesz zwrócić.
  • Następnie kliknij [zwróć część lub całość zakupu] i zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić.
  • Wybierz z listy powód zwrotu. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego przedmiotu w zamówieniu.
  • Zaznacz sposób wysyłki – Kolporter i kliknij [wygeneruj kod]. Zobaczysz kod zwrotu. Dostaniesz też mejla i smsa z potwierdzeniem zwrotu i kodem. Kod jest ważny przez 14 dni. Napisz kod zwrotu na paczce.
  • Zanieś przesyłkę do Saloniku Kolportera. Podaj pracownikowi kod zwrotu. Przesyłkę zwrotną możesz śledzić – w zakładce Moje zakupy kliknij [szczegóły] przy zwróconym zamówieniu

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@AnnaMaria101 Tak możesz.

Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij Szczegóły zakupu, potem na dole Zwróć zakup, następnie zaznacz właściwe przedmioty i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

oznacz moderatorów