anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy do zaakceptowania zwrotu sprzedający musi wymagac zwrotu paragonu?

Client:69043066
#7 Wielbiciel#

Zwrocilam produkty tak jak zawsze, czyli zglosilam zwrot na allegro, zapakowam i odeslalam do sprzedawcy. Ten jednak wymaga odeslania paragonu w innym wypadku nie zaakceptuje zwrotu. 
wedlug informacji i zasad allegro paragon NIE JEST wymagany do zwrotu produktów

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nie musisz odsyłać paragonu, ma problem, otwórz mu dyskusję i tam opisz problem, szybko zmieni zdanie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Client:69043066  Jeśli zrobiłeś zwrot przez formularz allegro to sprzedawca otrzymał jasną informację odnośnie zamiaru zwrotu produktu, temat szerzej był poruszany już pare lat temu tutaj na forum:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zwrot-zakupionego-towaru-bez-paragonu-fisk...

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

Moi Klienci którzy nie odsyłają paragonu piszą że odesłali. I jak mam im udowodnić że tak nie było ? Zwrot i tak i tak muszę zrobić. Rób, nie wnikaj, szkoda zdrowia.

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@terazauto  "Moi Klienci którzy nie odsyłają paragonu piszą że odesłali. I jak mam im udowodnić że tak nie było ? Zwrot i tak i tak muszę zrobić. Rób, nie wnikaj, szkoda zdrowia."

Wymaganie zwrotu paragonu przy zwrocie konsumenckim znajduje się na liście klauzul niedozwolonych UOKIK. Nie możesz żądać paragonu przy zwrocie. Lepiej zapoznaj się z obowiązującymi przepisami zanim palniesz głupotę w kolejnej dyskusji.

oznacz moderatorów