Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrocilam produkty tak jak zawsze, czyli zglosilam zwrot na allegro, zapakowam i odeslalam do sprzedawcy. Ten jednak wymaga odeslania paragonu w innym wypadku nie zaakceptuje zwrotu.
wedlug informacji i zasad allegro paragon NIE JEST wymagany do zwrotu produktów
Nie musisz odsyłać paragonu, ma problem, otwórz mu dyskusję i tam opisz problem, szybko zmieni zdanie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:69043066 Jeśli zrobiłeś zwrot przez formularz allegro to sprzedawca otrzymał jasną informację odnośnie zamiaru zwrotu produktu, temat szerzej był poruszany już pare lat temu tutaj na forum:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zwrot-zakupionego-towaru-bez-paragonu-fisk...
Moi Klienci którzy nie odsyłają paragonu piszą że odesłali. I jak mam im udowodnić że tak nie było ? Zwrot i tak i tak muszę zrobić. Rób, nie wnikaj, szkoda zdrowia.
@terazauto "Moi Klienci którzy nie odsyłają paragonu piszą że odesłali. I jak mam im udowodnić że tak nie było ? Zwrot i tak i tak muszę zrobić. Rób, nie wnikaj, szkoda zdrowia."
Wymaganie zwrotu paragonu przy zwrocie konsumenckim znajduje się na liście klauzul niedozwolonych UOKIK. Nie możesz żądać paragonu przy zwrocie. Lepiej zapoznaj się z obowiązującymi przepisami zanim palniesz głupotę w kolejnej dyskusji.