Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam paczkę od firmy, rezygnując z niej jednak 3 godziny po zakupie, zgłaszając od razu zwrot. Firma jednak wysłała paczkę, której nie odebrałam i została ona zwrócona do firmy. Czy dostanę zwrot z tej paczki? Jeśli tak, to ile z kwoty, zakładając, że paczka kosztowała mnie 64zł?
@Client:109640716 W pierwszej kolejności skontaktuj się ze sprzedawcą i odstąp od umowy.
Nieodebranie paczki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy. Jeżeli jej nie odebrałeś, sprzedający może przechować przesyłkę na Twój koszt. (artykuł 551 Kodeksu cywilnego). Sprzedający powinien wyznaczyć Ci dodatkowy termin na odebranie towaru, lub zapłatę za ponowne nadanie.
Jeśli z jakiegoś powodu nie udało Ci się odebrać przesyłki i wróciła ona do sprzedającego, skontaktuj się z nim bezpośrednio i ustalcie, jak zostanie zrealizowana ponowna dostawa lub zwrot pieniędzy. 🙂
Z doświadczenia wiem, że większość sprzedających po prostu zwraca pieniądze za zakup, ale skontaktuj się z nim jednak, aby wyjaśnić sprawę.