Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Czy jest w ogóle rozważane wprowadzenie etykiety dla zwrotów InPost?
Dla zwrotów przez Pocztę Polską jest normalna etykieta, którą można wydrukować i przykleić, a dla InPostu jest 10 cyfr, które trzeba przepisać lub wydrukować, ale nadal przy Paczkomacie trzeba je wpisać z palca, a fajnie jakby wprowadzono możliwość generowania etykiety z kodem kreskowym lub QR, który otwierałby skrytkę przy nadawaniu.
Przy jednej czy dwóch paczkach da się przeżyć, ale jak się uzbiera kilkanaście zwrotów można się łatwo pomylić.
Pozdrawiam
@reboot23 Takie rzeczy pisz tu Zgłoś swój pomysł😁
@reboot23 "Przy jednej czy dwóch paczkach da się przeżyć, ale jak się uzbiera kilkanaście zwrotów można się łatwo pomylić." - jak można mieć tyle zwrotów, żeby mieć problem z połapaniem się w nich?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie widziałem, że odpisałeś - bardzo łatwo mieć tyle paczek, kupuję różne rzeczy jak np. odzież, obuwie, dla siebie, dla żony, dla dziecka. Ostatnio szukałem etui na telefon dla żony, więc zamówiłem u 10 sprzedających. Takie rzeczy trzeba podotykać, żeby wybrać. Gdybym miał się sugerować opisami, to zostawiłbym etui z tej niby wyższej półki za ok. 50 zł, a okazało się, że są lichej jakości i zostawiliśmy takie za 20 zł, które wcale nie zachęcało opisem.
Nie no, szacun. Pakować i odsyłać 9 przesyłek bo żona chciała podotykać, naprawdę super mąż 😂😂
Czyżby Tadeusz Sznuk ?
@cookie000 😂🤣
@reboot23 a słyszałeś cos o ekologii?
@aragil a słyszałeś o marketingu?
@Kaliope_Brzeg może odnieś się do całego wpisu/zdania, a nie do słowa "podotykać". Bez wsadzenia telefonu do etui raczej nie da się wybrać i zdecydować na coś w 100% bezbłędnie.
Czy jesteście sprzedającymi i macie jakiś uraz do kupujących?
Odpowiem za siebie. Owszem, jestem sprzedającą ( na szczęście nie są to etui do telefonów), mam świetnych klientów i bardzo ich lubię. A czytając Twoje wpisy i patrząc na torbę z Ikei pełną zwrotów uważam, że jesteś kupującym nadużywającym swoich praw.
Marketing to ma zaspokajać potrzeby osiągając zysk, a nie generować straty i degradować środowisko 🙄
Zapewne oglądanie, dotykanie, sprawdzanie towaru jest dobre, ale zakup przez internet wielu szt.żeby wybrać jedną jest średnio dobry.😁
@reboot23 zapewne każde etui odpakowałeś żeby podotykać i przymierzyć do telefonu. Potem odesłałeś bez opakowań zabezpieczających produkt. Sprzedawca nie będzie mógł ich już sprzedać za pełną ich wartość. Musisz liczyć się z tym, że w takiej sytuacji sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu i mam nadzieję, że etui które wybrałeś będzie drogo cię kosztowało.
Potrafisz wczuć się w sytuację drugiej strony ?
Zgłaszasz pomysł na przyspieszenie zwrotów, bo zmarnowałeś 16 minut na odesłanie, a tego, że 9 sprzedających zmarnowało swój czas (i pieniądze) to już nie dostrzegasz. Dołóż do tego zmarnowany czas kurierów, pozatykane skrytki paczkomatowe, a opakowania już pewno tylko na wypełniacz się będą nadawać, bo chyba nie na opakowanie dla następnego klienta.
Nadal jest wszystko okay ?
Kupić jedno, sprawdzić i ewentualnie odesłać (niepasujące), to rozumiem (ewentualnie kupić kilka u jednego sprzedającego, a po wybraniu odesłać resztę jeszcze też), ale kupić 10 jednocześnie u 10 sprzedających po to, żeby jeden zarobił kilka złotych, a reszta poniosła straty ?
I zawsze sobie wyobraź skalę mikro w skali makro, czyli nie sytuację, że tylko jedna osoba tak robi, ale jest to zjawisko powszechne. Dalej chciałbyś prowadzić tak biznes ?
Uprawnienia konsumenta uprawnieniami, ale trzeba z nich korzystać z rozsądkiem.
@Kaliope_Brzeg można się przerzucać argumentami w nieskończoność a i tak na 99% druga strona będzie uważała swój argument za "swojszy" i nie przyzna racji drugiej stronie. Rozumiem, co chcesz przekazać, gdybym był po drugiej stronie pewnie bym inaczej wtedy podchodził do tego, ale nie jestem, więc jako Kupujący korzystam z możliwości jakie oferuje mi platforma Allegro. Nikt nie zmusza sprzedających do korzystania ze Smarta ani do wystawiania na allegro.
Sprzedają towar, który szyją/sklejają małe chińskie rączki, a opis jest taki jakby wszystko było MADE IN GERMANY, na indywidualne zamówienie itp. Dopiero rozpakowanie powoduje, że okazuje się, że skóra jest "skurą", magnetyczne zapięcie średnio działa, jest niechlujnie zszyte lub się rozkleja od samego początku.
@Agent051 bez rozpakowania nie sprawdzi się jakości towaru. Zawsze staram się tak rozpakować, żeby potem ładnie zapakować, nie uszkodzić folii itp. Czy to etui, czy dalmierz, kapcie dziecięce bądź telefon. Nie wyrzucam opakowań, bo po co miałbym to robić? Ostatnie zdanie z Twojej wypowiedzi jest nie na miejscu.
@cookie000 wszystkie przesyłki znalazły się w Multiskrytce, więc nic nie było zatkane. Poza tym od razu mi podsunąłeś pomysł do zgłoszenia - odsyłanie paczek hurtem w Multiskrytce. Gdybym mógł kupić u jednego sprzedającego, to bym tak zrobił, a każdy miał minimalnie różne towary a zamykane etui z klapką tylko jednego rodzaju dla danego modelu telefonu. Sugerowanie się zdjęciami i opisami skończyłoby się tym, że wybrałbym np. Nillkin za 40 zł, który na żywo okazał się dziadowski w porównaniu do etui za 20 zł.
Aby odesłać towar muszę użyć taśmy klejącej, folii stretch, drukarki, papieru, kangurków itp. które kupuję na Allegro.
Nie zajmuję się handlem w internecie drobnymi rzeczami i nie mam zamiaru tego robić, bo nie odpowiada mi, że jako sprzedający ponosiłbym koszt wysyłki do kogoś towaru i koszt pakowania, a ktoś by mi to odsyłał. Jednak skoro na Allegro jest mnóstwo ofert, to jednak sprzedającym musi się to opłacać, chyba że są takimi Januszami z memów, którzy dokładają do firmy od 10 lat.
Allegro się to opłaca, Klientom się to opłaca, a skoro jest tyle aukcji, to Sprzedawcom też musi się to opłacać.
No jednak nie przekonałeś mnie, ale wcale nie dla zasady upieram się przy swoim, lecz po prostu nie jest to ani rozsądne, ani fair.
Nie zajmuję się handlem w internecie drobnymi rzeczami i nie mam zamiaru tego robić, bo nie odpowiada mi, że jako sprzedający ponosiłbym koszt wysyłki do kogoś towaru i koszt pakowania, a ktoś by mi to odsyłał. Jednak skoro na Allegro jest mnóstwo ofert, to jednak sprzedającym musi się to opłacać, chyba że są takimi Januszami z memów, którzy dokładają do firmy od 10 lat.
Co gorsza rozumiesz problem, nie chciałbyś się z tym użerać jako sprzedający, ale nie przeszkadza Ci tak robić, bo ... jesteś kupującym ze swoimi prawami. Może jednak lepiej jakbyś sobie kupował (albo chociaż zobaczył przed zakupem) w zwykłym sklepie ?
Na mem to świetnie nadawała by się zdjęcie Twojej torby. Dopisałbym tam: "Dzięki allegro w końcu dopasowałem sobie etui !"
A z tą opłacalnością to jest chyba tak, że:
- na szczęście więcej osób kupuje i sobie zostawia towar
- straty ze zwrotów muszą gdzieś wyjść - albo po stronie sprzedawcy, albo po stronie kolejnych kupujących (z podwyżką).
Niektórzy tutaj piszą jak balansują na krawędzi opłacalności, bo prowizje po zbóju, a na dodatek jeszcze zwroty. Reasumując: wszyscy będą mieli coraz drożej.
Przemyśl to.
I tak na koniec spostrzeżenia z życia: sporo osób widzę ma te swoje smartfony w różnych etui, z foliami itp, ale najśmieszniejsze jest to, gdy do tego wszystkiego mają pajęczynkę na ekranie.