Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dosłownie założyłem Smart'a dla studentów tylko żeby mieć zniżkę na bilet do Multikina i kod promocyjny nie chce działać. Po wpisaniu kodu dostaję komunikat "Wprowadzony kod jest niepoprawny, został już wykorzystany lub działa offline" i "kupon jest niepoprawny lub wygasł"
@Client:104310362 powinien działać.
W pierwszej kolejności wyczyść proszę przeglądarkę, z której korzystasz. Spróbuj również wykorzystać kod w innej przeglądarce lub w karcie Incognito. Jeśli to nie pomoże, to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i podaj proszę kino, w którym chciałabyś kupić bilety, tytuł seansu, datę i godzinę, wybrane miejsce na sali, informację, jaki komunikat otrzymujesz na stronie (najlepiej zrzut ekranu) oraz zrzut ekranu z otrzymanym kodem.
Zadziałało na innej przeglądarce, dziękuję bardzo