Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W większości przypadków SMS przychodzi, więc jestem do tego tak przyzwyczajona, że już nawet nie sprawdzam poczty, żeby zobaczyć, czy przesyłka już jest. Ale bywa też tak jak ostatnio, że nie dostałam SMS-a i nie pamiętałam o przesyłce, nie odebrałam jej na czas, więc przesyłka wróciła do nadawcy. Jest to tym bardziej irytujące, że w historii przesyłki pojawia się punkt: "Paczka zarejestrowana w kiosku, SMS wysłany". Czy mogę coś zrobić w tej sytuacji, czy pozostaje mi już tylko powtórnie opłacić przesyłkę?
@Quentina-Q1 dlatego zawsze wysyłają maila i SMS w razie jak by jeden kanał zawiódł, a też można czasem przez przypadek usunąć 😞
Ech, no trudno, mój błąd.
@Quentina-Q1 Skoro wróciła, pogadaj ze sprzedawcą, może jakoś wspólnie da się rozwiązać problem.
Quentina-Q1 maila tez nie otrzymałeś? tu jest sprzedaż internetowa nie telefoniczna.😑
@Quentina-Q1 Powinnaś otrzymać powiadomienie mailem i SMS-em. Jeżeli nie otrzymałaś żadnego, masz prawo domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy. To on odpowiada za przesyłkę względem Ciebie do czasu aż ją otrzymasz, odpowiada także ze nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika.
I pozamiatane...
Tylko w przypadku sprzedaży konsumenckiej, czyli gdy osoba prywatna kupiła od firmy. W przypadku dwóch osób prywatnych wydanie przesyłki następuje w momencie przekazania jej przewoźnikowi (i od tego momentu sprzedający już nie jest za nią odpowiedzialny).
Równie dobrze zaginiony sms może być winą operatora komórkowego, a nie inpostu.
@Quentina-Q1 To dostałaś tego mejla, czy nie?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Quentina-Q1 "Ech, no trudno, mój błąd."
Knowhere Chyba tak .😐
Knowhere - ot... widzisz... Ja sprzedaję jako firma, a zakupy robię prywatnie od firm. Już tak dawno nic prywatnie nie sprzedawałem, ani nie kupowałem od prywatnych sprzedawców, że o oczywistych rzeczach zapominam.
Ale odnośnie odbioru w punktach - czasem różnie to bywa.
Przypadek z kiosku Ruchu - paczka dotarła, kupująca nie otrzymała info ani na e-mail ani na sms. Ale skontaktowała się ze mną wcześniej. Napisałem, że paczka czeka w kiosku do odbioru, zonk - PZO nie chce wydać paczki bez kodu odbioru. Dzwonię do przewoźnika i sprawa się szybko wyjaśnia - wystarczy, że kupująca pokaże DO ze zgodnymi danymi i wypełnią oświadczenie o odbiorze - jakoś się dało...
Następna podobna sytuacja, tym razem na stacji Orlen - paczka doszła na stację, na szczęście klient też wcześnie zareagował i skontaktował się ze mną, że w terminie nie otrzymał info o odbiorze przesyłki. Tel. na stację, potwierdzenie, że jest do odbioru, tylko mieli niby jakiś problem z wprowadzeniem do systemu (stąd brak powiadomień) - z odbiorem nie było problemu.
W przypadku PP może to być e-mail lub sms. Trzeba sprawdzać. W przypadku paczkomatów InPost - to temat "rzeka" - z tych kwiatków to dosyć spory klombik by się zrobił. Najwięcej problemów jest z aplikacjami mobilnymi - ale to na szczęście sprzedawców nie dotyczy.
@AGD-SERVICE Widzisz, widocznie miałeś szczęście i ww. klienci skontaktowali się z Tobą zanim trafili na to forum i uzyskali takie "praktyczne" porady, jakie można przeczytać nieco wyżej😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄