Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dokonałem przedłużenia usługi Smart 12.12.2020, a mam teraz informację, że wygasa 30.12.2020. Dlaczego nie 11.01.2021? Czy kwota 8.99 nie jest opłatą za cały miesiąc?
Roobbo biker
@roobbo-biker Poprzednio opłacony Smart zapewne wygasa Ci 30 grudnia i od tej daty będziesz miał kolejny miesiąc. Nie zwracaj uwagi na te komunikaty, poczekaj do 30 grudnia i zobaczysz.
Dzięki!
@roobbo-biker Przedłużyłeś, dokładnie z datą kończenia się poprzedniego Smarta a nie z data zakupu, Smart jest waży po zakończeniu jeszcze przez 14 dni.
@LEW433 Co? Co tak naprawdę masz na myśli? 🙂 Po co przecinek po "przedłużyłeś"? 🙂
@roobbo-biker Czy Twoje pytanie dotyczy konta, z którego tutaj piszesz?