Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Założyłem konto firmowe i niestety nie mogę używać Allegro Smart. System wykrywa że mam tą usługę wykupioną na koncie prywatnym, z którym jest powiązany również mój nr telefonu. Nie spełniam również warunków do 5ciu darmowych wysyłek. Jak można rozwiązać ten problem by móc używać Allegro Smart na koncie firmowym? Nie mam zamiaru zakładać nowego nr tel
@kanadyjczyki w sprzedaży obowiązują inne zasady uzyskania znaczka Smart.
Jak wspominasz 5 unikalnych ocen
Odpowiednie opcje transportu
Jak chcesz kupować w Smart z nowego konta to niestety musisz wykupić smarta.
Są to dwie rożne sprawy Smart dla kupujących i Smart dla sprzedających.
@kanadyjczyki trzeba spytać moderację jak to działa, ale pewnie dopiero jutro ktoś ci odpowie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@milka1234567890 , @Client:44052296 tu chodzi o smarta dla kupujących, nie dla sprzedających
Ale czytam że On chce także wysyłać 5darmowych wysyłek, a to już z pewnością się nie uda.
@LEW433 kto jak kto, ale ty stały bywalec allegro, powinieneś pamiętać o smart na start czyli 5 darmowych dostaw dla kont, które nigdy wcześniej nie korzystały ze smarta.
Nie spełniam również warunków do 5ciu darmowych wysyłek. Jak można rozwiązać ten problem by móc używać Allegro Smart na koncie firmowym. Jasne!😁
@LEW433 Darmowa dostawa czy darmowa wysyłka, niektórym nie robi to różnicy, a ty jesteś ostatnią osobą na świecie, która powinna wytykać komukolwiek jakieś błędy, pomyłki i przejęzyczenia. Jasne! 😁
„System wykrywa że mam tą usługę wykupioną na koncie prywatnym, z którym jest powiązany również mój nr telefonu.” Jeszcze coś nie jest dla ciebie jasne?
@kanadyjczyki już wyjaśniam. Piszesz o Smart na Start i w tym przypadku jeśli usługa była wykorzystana na koncie prywatnym to nie może być uruchomiona ponownie na żadnym innym koncie (obojętnie czy jest prywatne czy firmowe). Natomiast to nie blokuje aktywowania Smart na koncie firmowym.