Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem przesyłkę na zły adres. Jest w drodze. Mogę ją przekierować do innego miasta?
@maciejk23, możesz zmienić dane w zamówieniu do momentu, kiedy status płatności zmieni się na zakończoną lub kiedy w przypadku zamówienia pobraniowego, przekazane zostaną poprawnie dane dostawy. Zatem zmiana jest możliwa dla zamówień ze statusem płatności anulowana lub rozpoczęta.
Jeżeli chciałbyś zmienić adres dostawy po opłaceniu zamówienia, powinieneś skontaktować się ze Sprzedającym i ustalić szczegóły. Sprzedający w takim przypadku zostanie obciążony dodatkowym kosztem, związanym z nadaniem dodatkowej przesyłki. Dodam, że taka sytuacja dotyczy zamówień w ramach Smart! oraz tych, w których to Kupujący pokrywa koszty dostawy.
@maciejk23 Jeśli okaże się to niemożliwe, przesyłka wróci do sprzedawcy. Jeśli to był paczkomat, wróci bezpłatnie. Odstąp mailem od umowy ze sprzedawcą lub zrób zwrot w zakładce Kupione, sprzedawca odda Ci pieniądze, potem kup to samo drug raz, podając prawidłowy adres.
cyt ,, Wysłałem przesyłkę na zły adres. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!