Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po rozpoczęciu finalizacji zakupu, tj. wybraniu sposobu dostawy chciałam skorzystać ze smart na miesiąc i kupić usługę bezpośrednio przy zapłacie za przedmiot. Jednak ze względu na to, że wskoczyła tylko oferta smart droższa, na kilka miesięcy, przerwałam finalizacje zakupu i kupiłam smart na 1 miesięcy z zakładki smart. Jednak kiedy spowrotem przeszłam do opłaty za przedmiot, opcja dostawy została taka, jak wybrałam wcześniej, tj. płatna. W jaki sposób mogę zmienić opcję dostawy w tej sytuacji i skorzystać ze smart? Będę wdzięczna za pomoc!
@iwzu Już nie zmienisz. Smart nie działa wstecz, zadziała przy kolejnym zakupie 🙂
@iwzu anuluj zakup o ile jest taka opcja, i kup ponownie ze smartem, wstecz nie działa musisz mieć w momencie zakupu 😞