Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś tj 16 czerwca wykupiłam Alegro Smart. Niestety okres rozliczeniowy jest od 9 czerwca. Straciłam na tym 1 tydzień. Dlaczego?
@siorla Dlatego, że wykupiłaś Smart w 14 - dniowym okresie wypowiedzenia umowy. Kupując w tym czasie, Smart liczy się od daty zakończenia poprzedniego okresu. Gdybyś kupiła po 14 - dniowym okresie wypowiedzenia umowy, liczyłby się od daty zakupu.
Kupując Smart przykładowo na miesiąc, korzystasz z niego miesiąc + 14 dni. Te 14 dni masz gratis, ponieważ w tym czasie Smart jest aktywny. Zawsze warto poczekać i wykupić ponownie Smart, gdy całkowicie wygaśnie, czyli po okresie opłaconym + 14 dni.
Liczy się od dnia końca poprzedniego Smarta, jeżeli jeszcze trwał 14-dniowy okres wypowiedzenia.