anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy naprawdę jest darmowy zwrot w ramach allegro smart?

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Od 48 godzin proszę w zapytaniach allegro o wygenerowanie listów przewozowych na usługę kurierską dla zwrotu przedmiotów pow 120cm długości. Nadmieniam, że przedmioty otrzymałem przesyłką kurierską w ramach SMART. Od czasu do czasu otrzymuję ciągle te same zapytania o wymiary paczki itd i zapewnienie że zaraz otrzymam list. Żadnych listów nie otrzymuję. Zaczynam wątpić w darmowe zwroty w ramach usługi SMRAT.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piotrek_korga czy możesz podać mi numer swoich zgłoszeń? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Nie wiem skąd mam wziąć nr zgłoszeń. Żadnych potwierdzeń zgłoszeń nie otrzymuję na maila. Sprawy dotyczą zakupów:

1. 65c8ccc0-6c4f-11f0-9153-a5c927d203bf    - potrzeba dwie etykiety kurierskie, dwa przedmioty ponadgabarytowe.

2. e696bce0-6c4f-11f0-8bd6-733023cbf73e

3. 373c2f40-6c50-11f0-99bd-bf26537ca4fe

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piotrek_korga w takim razie gdzie i do kogo dokładnie zwracałeś się w sprawie tych etykiet?

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Pisałem kilkukrotnie pod linkiem:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

Odbyłem także 12 sierpnia ok godz. 19:00 rozmowę telefoniczną w tej sprawie.

Odpowiedział mi: [edycja]

Wszystkie dotychczasowe wątki kończą się na podaniu przeze mnie w odpowiedzi wszystkich koniecznych danych dotyczących przesyłki (wymiary itd.)    

 

oznacz moderatorów

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Ponawiałem także prośby wraz podaniem danych dotyczących przesyłki pod linkiem:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piotrek_korga dziękuję, poprosiłam już nasz zespół o ponowny kontakt z Tobą.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. 

Niestety, jak do tej pory wciąż brak działania.

oznacz moderatorów

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Wciąż brak rozwiązania sprawy w zakresie zamówień:

2. e696bce0-6c4f-11f0-8bd6-733023cbf73e

3. 373c2f40-6c50-11f0-99bd-bf26537ca4fe

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@piotrek_korga poprosiłam zespół odpowiedzialny za zwroty, o pilny kontakt z Tobą w sprawie zamówień. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

piotrek_korga
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Wciąż nie otrzymałem odpowiedzi (zamówienia kuriera) dla zwróconego zamówienia nr: 373c2f40-6c50-11f0-99bd-bf26537ca4fe

Zwrot nr 2YXP/2025    

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @piotrek_korga, poprosiłem o priorytetową odpowiedź w sprawie wspomnianego przez Ciebie zamówienia. Jak tylko otrzymam odpowiedź, poinformuję Cię o tym.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów