Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie. Zwrot jest możliwy do 14-dni. Sprzedający wstępnie uznał reklamację i nie widzi problemu, uważa jednak że wysyłki reklamacji w obie strony możliwe są bezpłatnie. Ja do tej pory przez tyle lat z Allegro miałem szczęście i reklamacji ani jako sprzedający ani jako kupujący do tej pory nie miałem. Wszystko do tej pory załatwialiśmy do 14-stu dni. I teraz nie wiem. Rację ma znajomy który uważa że się nie da, bo ja też próbowałem i nigdzie opcji darmowego wysłania reklamacji do sprzedającego po 14-stu dniach np. Smartem nie znalazłem, czy też rację ma sprzedający który uważa że, reklamację można można bez problemu odesłać bezpłatnie?
@marekmarecki0 14 dni od chwili , wktórej otrzymałeś przesyłkę , zerknij do szczegółów zamówienia może zwrot jest jeszcze aktywny ,a jeśli nie to poinformuj o tym sprzedawcę
@marekmarecki0 Oczywiście że ma rację że po 14dniach od chwili odbioru nie da się, musisz dogadać się ze sprzedającym i odesłąć, jak Ty odsyłasz to ponosisz koszt a po uznaniu reklamacji sprzedający musi Ci go zwrócić, sprzedający może przysłać własnego kuriera albo dać Ci kod do zwrotu. Pamiętaj zwrot konsumencki a reklamacja to dwie rożne sprawy.
@marekmarecki0 Bezpłatny jest zwrot do 14 dni. Reklamację po tym okresie wysyłasz na własny koszt i jeśli jest ona uznana przez sprzedawcę, to powinien Ci on również zwrócić koszt przesyłki. Możesz też próbować dogadać się ze sprzedawcą, żeby wysłał ci etykietę, którą nakleisz na przesyłkę i wyślesz na niej reklamowany towar. Powinno być wtedy taniej dla sprzedawcy - o ile ma podpisaną umowę z jakimś przewoźnikiem czy brokerem kurierskim.
Jeszcze raz w pigułce - zwrot jest darmowy, jeśli reklamował byś towar w czasie 14 dni od jego odebrania. Później trzeba już opłacić taką przesyłkę.
@marekmarecki0 owszem @biosorcerer tylko czasem nie ma to najmniejszego sensu jeśli przedmiot jest tani dlatego sugeruję kontakt , być może sprzedawca zwolni autora wątku z obowiązku odsyłania , a może ma inne układy i wystarczy tylko oświadczenie klienta i wadzie produktu .