Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MINIO113 W przypadku reklamacji koszty odesłania towaru powinien pokryć sprzedawca. Rozumiem, że w Twoim przypadku trudno to wyegzekwować. Jednocześnie otrzymałeś informację, że odesłanie towaru jest warunkiem ubiegania się o rekompensatę w ramach Allegro Protect. Zgodnie z regulaminem Allegro Protect, możliwe jest również ubieganie się o zwrot kosztów odesłania towaru, co sugeruję w przypadku, gdy odeślesz produkt, płacąc za przesyłkę.
Dlaczego nie mogę złożyć wniosku o rekompensatę.Nie wyświetla mi nic i jak klikam w dowiedz się więcej,też się nic nie dzieje.
@MINIO113 Musisz postępować zgodnie z informacjami, które otrzymałeś od naszego pracownika w dyskusji.
Jeżeli odsyłasz towar do sprzedawcy w ramach gwarancji, a gwarantem jest podmiot trzeci (np. producent), to niestety jest to twój koszt.
Gwarant pokrywa koszt dostarczenie reklamowanego produktu do punktu wskazanego w karcie gwancyjnej lub do autoryzowanego serwisu.
Pamiętaj że wybór czy skorzystasz z gwarancji czy ustawowej niezgodności z umową należy do ciebie.
Jednakże nie możesz zmienić roszczenia w trakcie jego rozpatrywania. Musisz albo wycofać reklamację z tytułu gwarancji i zgłosić nową z tytułu niezgodności z umową, albo poczekać na decyzję gwaranta i zgłosić nową reklamacji z rękojmi.