Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam wiadomość o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie wieczorem o 20.50 , następnego dnia byłam w pracy i o godz. 10.40 dostałam informację ,że paczka wróciła do nadawcy ? Sprzedający chce opłaty za ponowne wysłanie towaru , a przecież miałam zbyt mało czasu na odbiór ? Jak mogę otrzymać przesyłkę bez dodatkowej opłaty za przesyłkę ? Mam pakiet Allegro Smart . Pozdrawiam i liczę na pomoc w tym temacie.
@jola1314 tak jak chcesz ponownej wysyłki to trzeba opłacić 😞
Możesz też dokonać zwrotu - odstąpić i zakupić ponownie to samo z darmową przesyłką i to będzie najszybsze i najmniej problematyczne 😄
Podaj numer przesyłki bo nie wierzę że była 14 w paczkoamcie, jak było tak jak piszesz to niech sprzedawca reklamuje a Ty masz wysyłkę gratis 🙂 bo paczka jest w paczkomacie 48 h
Podaj nr. przesyłki.
Numer paczki: |
648200069155040130075938 |
Umieszczona w Paczkomacie (odbiorczym). 10 Lut 2021, 8:43
Upłynął termin odbioru. 12 Lut 2021, 9:00
Ale otrzymałam wiadomości na e-mail i SMs - nie zgadza się czas ?!
@jola1314 zdjęć nie zobaczymy za młode konto masz 😞
Możesz dokonać zwrotu - odstąpić i zakupić ponownie to samo z darmową przesyłką i to będzie najszybsze i najmniej problematyczne, zamiast tracić czas 🙂
@jola1314 Zrób to.
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty
Sprzedawca odda Ci całą wpłatę, a Ty kup jeszcze raz to samo - będziesz miała znowu darmową dostawę.
@jola1314 O tym że przesyłka została włożona do paczkomatu dostajesz wiadomość automatycznie i masz zawsze 48 godzin na jej odbiór ,potem następuje zwrot do nadawcy .
Tak dostałam wiadomość na e-mail i SMs , ale nie zgadza się czas umieszczenia w paczkomacie z datą wiadomości , którą otrzymałam . Miałam tylko 14 godzin , a nie 48 .
Sprzedawca potwierdza winę przewoźnika , ale nadal oczekuje zapłaty za kolejną przesyłkę !
@jola1314 Masz wyżej instrukcję. ODSTĄP OD UMOWY, sprzedawca odda Ci całą wpłatę, a Ty kup ponownie to samo z darmową dostawą Smart!
@jola1314 Ja bym jeszcze skontaktował się z dostawcą co ma do powiedzenia w tej sytuacji .Jeśli jest tak jak piszesz że nie miałaś tych regulaminowych 48 godzin to można domagać się od nich rekompensaty.