Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam kod zwrotu - napisałem na paczce. Jednak Pani w punkcie Kolporter przy Panewnickiej w Katowicach twierdzi że muszę mieć wydrukowaną etykietę. Allegro instruuje wręcz przeciwnie. Co z tym zrobić? Jak pobrać etykietę do wydruku? - Jeśli konieczna ...
@gk121 Może już czas poprosić kogoś z Kolportera żeby pojawiał się na AG?
Mało tego typu przesyłek a problemów coraz więcej więc czas żeby(jak pisze @annas14-firma ) ktoś zaczął to wyjaśniać.
OK. Tak myślałem. Ale co ja mam zrobić w tej sytuacji? Porzucić paczkę na ladzie i uciec?
@nat_not "Pracownicy punktów Kolporter powinni znać tę procedurę."
Ale nie znają. Może zaprosimy ich na AG?
Wczoraj wydrukowałem sobie objaśnienia od Allegro i pojechałem tam jeszcze raz. Była inna pani, która (po wstępnej reakcji obronnej) mimo niepewności (bo jak twierdziła "nigdy nie przyjmowała zwrotu") spróbowała, podłubała w komputerku i stwierdziła, że faktycznie da się zrobić.
nat_not no i cóż znowu Kolporter , moje przestrogi wielokrotnie opisywane na Gadane znajdują uzasadnienie.
SPRZEDAWCY !!!!! PORZUĆCIE TĄ FORMĘ WYSYŁKI !!!!!!!
@mdrogeria A ja tam liczę że się uda. Grunt to rozpoznanie w boju.
Naszą Panią w saloniku już przeszkoliliśmy. Zrozumiała, że musi zmusić kuriera do przyjazdu drugi raz po południu. Jak nie to po drugiej stronie ulicy mamy punkt UPS.
Spisujemy z etykiet numery UPS żeby móc sprawdzić co się dzieje z przesyłką.
Tłumaczymy klientom, że dlatego za darmo bo to nowa metoda dostawy i jeszcze nie dopracowana. Jak do końca promocji nie dotrze się to zginie. Może będzie nowy chętny.
👍 dlatego niechętnie kupuję jak ktoś nie ma opcji paczkomatowej. Tylko wtedy kiedy nie mam wyjścia decyduję się na taki zakup.
@gk121, będziemy kontaktować się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić tę sprawę. Dzięki za poruszenie tego tematu! 🙂
Opracujcie im szkolenie online (e-learning) i namówcie Kolportera (a może też innych) żeby zobowiązali ajentów i ich pracowników do przejścia przez to szkolenie. Pewnie wystarczyłaby dziesięciominutowa sesja ... Tak najłatwiej jest wyszkolić dużą i rozproszoną grupę ludzi w stosunkowo prostym temacie. Te ich reakcje to skutek niewiedzy i obaw z tym związanych - łatwiej odprawić klienta pod byle pretekstem niż ryzykować, że "coś się zepsuje w komputerze" 🙂 Allegro to zbyt nowoczesna, zbyt technologiczna i zbyt prężna firma, aby nie poradzić sobie z takim problemem raz na zawsze. Jestem doświadczonym managerem i od dawna kibicuję zarówno Allegro jak i Inpostowi, bo takie firmy tworzą nową jakość w życiu milionów ludzi. Ogarnijcie to Kochani 😉