anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zwracając zakup przez Kolporter muszę mieć etykietę?

gk121
#8 Zapaleniec#

Mam kod zwrotu - napisałem na paczce. Jednak Pani w punkcie Kolporter przy Panewnickiej w Katowicach twierdzi że muszę mieć wydrukowaną etykietę. Allegro instruuje wręcz przeciwnie. Co z tym zrobić? Jak pobrać etykietę do wydruku? - Jeśli konieczna ...

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderator
Moderator

@gk121 Dla zwrotu metodą Allegro Punkty Kolporter, epaka potrzebny jest jedynie kod zwrotu. Informacje na ten temat znajdziesz również w Pomocy. Pracownicy punktów Kolporter powinni znać tę procedurę.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@gk121 Może już czas poprosić kogoś z Kolportera żeby pojawiał się na AG?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Mało tego typu przesyłek a problemów coraz więcej więc czas żeby(jak pisze @annas14-firma ) ktoś zaczął to wyjaśniać.

oznacz moderatorów

gk121
#8 Zapaleniec#

OK. Tak myślałem. Ale co ja mam zrobić w tej sytuacji? Porzucić paczkę na ladzie i uciec?

oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@nat_not "Pracownicy punktów Kolporter powinni znać tę procedurę."

Ale nie znają. Może zaprosimy ich na AG? 

oznacz moderatorów

gk121
#8 Zapaleniec#

Wczoraj wydrukowałem sobie objaśnienia od Allegro i pojechałem tam jeszcze raz. Była inna pani, która (po wstępnej reakcji obronnej) mimo niepewności (bo jak twierdziła "nigdy nie przyjmowała zwrotu") spróbowała, podłubała w komputerku i stwierdziła, że faktycznie da się zrobić.  

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 no i cóż znowu Kolporter , moje przestrogi wielokrotnie opisywane na Gadane znajdują uzasadnienie. 

SPRZEDAWCY !!!!! PORZUĆCIE TĄ FORMĘ WYSYŁKI !!!!!!!

oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria A ja tam liczę że się uda. Grunt to rozpoznanie w boju.

Naszą Panią w saloniku już przeszkoliliśmy. Zrozumiała, że musi zmusić kuriera do przyjazdu drugi raz po południu. Jak nie to po drugiej stronie ulicy mamy punkt UPS.
Spisujemy z etykiet numery UPS żeby móc sprawdzić co się dzieje z przesyłką. 

Tłumaczymy klientom, że dlatego za darmo bo to nowa metoda dostawy i jeszcze nie dopracowana. Jak do końca promocji nie dotrze się to zginie. Może będzie nowy chętny.
 

oznacz moderatorów

gk121
#8 Zapaleniec#

👍 dlatego niechętnie kupuję jak ktoś nie ma opcji paczkomatowej. Tylko wtedy kiedy nie mam wyjścia decyduję się na taki zakup.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@gk121, będziemy kontaktować się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić tę sprawę. Dzięki za poruszenie tego tematu! 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

gk121
#8 Zapaleniec#

Opracujcie im szkolenie online (e-learning) i namówcie Kolportera (a może też innych) żeby zobowiązali ajentów i ich pracowników do przejścia przez to szkolenie. Pewnie wystarczyłaby dziesięciominutowa sesja ... Tak najłatwiej jest wyszkolić dużą i rozproszoną grupę ludzi w stosunkowo prostym temacie. Te ich reakcje to skutek niewiedzy i obaw z tym związanych - łatwiej odprawić klienta pod byle pretekstem niż ryzykować, że "coś się zepsuje w komputerze" 🙂 Allegro to zbyt nowoczesna, zbyt technologiczna i zbyt prężna firma, aby nie poradzić sobie z takim problemem raz na zawsze. Jestem doświadczonym managerem i od dawna kibicuję zarówno Allegro jak i Inpostowi, bo takie firmy tworzą nową jakość w życiu milionów ludzi. Ogarnijcie to Kochani 😉

oznacz moderatorów