Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mechanizm jest taki: potrzebuję przedmiot za np 10zł ale nie spełnia on kryteriów magicznej darmowej dostawy to dobieram u tego samego sprzedającego jeszcze za 35zl i bach jest darmówka do paczkomatu. Gdy już paczka przyjdzie odsyłam te przedmioty za 35zł bo mi nie potrzebne. Czyli za wartość zamówienia 10zł mam darmową dostawę i jeszcze darmowy zwrot. Super co ? Brawo dla architekta tego rozwiązania.
,,ALE ODKRYCIE !!! ,,😁
SZOK 😮
Toś ameryki nie odkrył! ile tu wątków na ten temat.🤔
Ameryki nie odkryłem ale jakby zwracającemu część zamówienia doliczyć za pierwotną wysyłkę (no bo 10zł nie upoważnia do darmowej dostawy) to tych zwrotów byłoby dużo mniej a co za tym idzie dużo mnie pracy mieliby sprzedawcy. No bo to się wiąże np z korektami faktur paragonów rozpakowaniem paczek odłożeniem towaru na półkę.
@Artmade_pl problem poruszany , ale allegro ma taką wizję biznesu i nic zapewne z tym nie zrobi , zasady znasz , to że klient ma prawo do zwrotu , a allegreo udostępna go darmowo również wiesz , co jeszcze potrzebujesz żeby znaleść złoty środek ??
Listy MNK podejrzewam ,że pękają od nicków januszów ,dlatego CL nie została zlikwidowana tylko ,, niby ,, 🤞 zmodyfikiwana , czyli tym samym allegro przerzuca odpowiedzialność na sprzedawców w kwestii odmowy sprzedaży .
@Artmade_pl i jeszcze po tym zwrocie za 35zł to on po 2 tyg dojdzie do wniosku że odda i to za 10zł i drze tu japę o kolejny darmowy zwrot smartem by mu etykietę dali bo on m a święte prawo konsumenta... zapomniałeś dodać o kupującym januszeks bis
Ja trafiłem na tak bezczelnego oszusta, który zakupił dwa przedmioty żeby mieć darmową dostawę i w informacji napisał żebym wysłał tylko jedną bo nie chce mu się chodzić do paczkomaty ze zwrotem. Oczywiście miałem mu oddać za ten drugi.
@dsfdffgre Wyślij proszę zrzuty ekranu wiadomości z widocznym loginem kupującego na adres spolecznosc@allegro.pl. W mailu podaj również link do bieżącego wątku.
@dsfdffgre Dzięki za zgłoszenie. Podjęliśmy odpowiednie kroki wobec kupującego.
Nie wiem czemu mają służyć kroki wobec tego kupującego, jak go zablokują to będzie kupował z innego konta a ja dostanę negatywa. Takich oszustów to ja mam zablokowanych przeszło 160.
Czy mnie ktoś zwróci wyłudzone pieniądze? Tak jak pisałem, zakończyłem sprzedaż smart.
Gdzieś czytałem że nie mam prawa blokować bo klient działa zgodnie z regulaminem. Z drugiej strony wiem że jeżeli taka sprzedaż przynosi stratę mojej firmie to dalsza sprzedaż takiej osobie jest świadomym działaniem na szkodę firmy, i to też jest karalne.
Według mnie jedyne wyjście zostawić darmową dostawę i zrobić płatny zwrot. ale wiem że oszuści nakręcają allegro i nic się nie zmieni.
MOŻE GDYBY WSZYSCY SPRZEDAJĄCY WYŁĄCZYLI SMARTA TO KTOŚ BY SIĘ ZAINTERESOWAŁ, ale wiem że to nie realne.