Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wymieniłem dziś Smart! monety na kupon, chciałem użyć go przy realizacji zakupu, jednak cały czas jest on nieaktywny.
Próbowałem z produktami z najróżniejszych kategorii i nigdy nie mogę go użyć?
Proszę o podpowiedź czy robię coś źle?
A jest potrzeba wymiany, nie wystarczy podczas płatności z nich skorzystać, ale dlaczego nie jest aktywny. może już raz się nie udało więc dopiero po 24godz wraca.
W koszyku jest widoczny kupon, ale nie można go wybrać - jest na szaro.
@L2Sspzoo jaka kwota przedmiotów w koszyku (warunek)? Jaka metoda płatności (warunek)?
Kwota: 189zł
Płatność: Blik
@L2Sspzoo Sprawdziłam ofertę i widzę, że nie zalicza się ona do wykluczonych kategorii, a kupon powinien być dostępny do wyboru. Spróbuj proszę w pierwszej kolejności wyczyścić pliki Cookie (najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) oraz sprawdź czy kupon będzie dostępny do wyboru w oknie prywatnym incognito. Daj proszę znać, po tych krokach czy się udało złożyć zamówienie.
Dziękuję za podpowiedzi, nie rozwiązują jednak one problemu.
Po usunięciu cookiesów i w trybie Incognito kupon nadal nie jest aktywny.
@L2Sspzoo Dziękuję za odpowiedź. Zgłosiłam problem z kuponem do działu technicznego i wrócę z informacją, gdy tylko ustalę szczegóły.
@L2Sspzoo co się Tobie wyświetla po kliknięciu w "Szczegóły" przy kuponie? Prześlij proszę cały zrzut ekranu (uwzględniając pasek adresowy strony, datę i godzinę. Pamiętaj tylko zasłonić swoje dane), tak aby były widoczne oferty, w których chcesz kupić oraz wybrana metoda płatności.