anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje allegro smart nie działa skoro jest wazne do listopada?

Client:112638039
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:112638039 pewnie smarta masz na innym koncie 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:112638039 

Nie wiem, moje działa.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Bo jesteś w family i na tym koncie do listopada masz udostepniony smart a ze promocja sie skonczyla to w family moga ze smarta korzystac tylko osoby co organizator przedluzyl subskrypcje przed 21 listopada 2022 a ty mozesz miec do konca listopada czyli po tej dacie. Druga przyczyna to taka ze jestes na innym koncoe bez smarta a trzecia ze oferta sprzedawcy nie ma smarta bo ost allegro zmusilo sprzedawcow do rozszerzenia pod smarta wysylek roznymi przewoznikami i nie kazdy spelnia wiec smarta stracil

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:112638039 Masz Smarta to wszystko widzisz tu: https://allegro.pl/smart

byleś dodany do rodziny to od 4.07 nie ma dzielenia się Smartem:

Sprawdź, do kiedy można dzielić się Allegro Smart! z bliskimi w Allegro Family

 

Zapowiadaliśmy, że program Dziel Allegro Smart! z bliskimi będzie ważny do 30 czerwca 2023. Zakończymy go później – potrwa jeszcze do 3 lipca 2023.


Regulamin promocji

Szczegóły promocji Smart! Dla Członków Grup Rodzinnych znajdziesz w jej regulaminie.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112638039 patrząc na Twój świeży nick obstawiam, że masz na innym koncie.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:44052296 

Ha, ha. Ile urządzeń w domu tyle kont na Allegro 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112638039 tak pozostali forumowicze mają rację 🙂 Smart! na koncie z którego piszesz nigdy nie był aktywowany. 
Z dostawy w ramach Smart! możesz korzystać na koncie darekeop. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika to wy możecie sprawdzić wszystkie pozakładane konta z jakich korzysta użytkownik?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael nie do końca tak, ale mamy swoje sposoby, żeby sprawdzić takie informacje.   

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

można pani coś zgłosić bezpośrednio? np przez formularz żeby do pani trafiło?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael możesz przesłać wiadomość na spolecznosc@allegro.pl, na pewno do mnie trafi 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael dodam tutaj wyjaśnienie na temat podjętych działań. Tak, usuwam wiadomości, które nie mają nic wspólnego z tematem wątku. Pamiętajmy, że forum Gadane ma pomagać kupującym i sprzedającym na Allegro, a wątki mają służyć nie tylko osobom, które je zakładają, ale też każdej osobie, która wyszuka dany temat w przyszłości. Dlatego powinny być jak najbardziej przejrzyste i czytelne. Osobiste wycieczki i spory utrudniają to zadanie. Jednak my jako Moderatorki widzimy co się dzieje, sprawdzamy zgłoszenia nadużyć jakie nam przesyłacie i podejmujemy działania. 
Zasady korzystania ze społeczności zostały opisane w Regulaminie

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów