anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje zakupy z dn.05-02-24 nie są z pakietemSmart wykupionym w lutymm

Client:109489016
#7 Wielbiciel#

Proszę sprawdzić w systemie [edycja]

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:109489016 a oferta i transport miała oznaczenie Smart ? Kwota też spełniła warunek 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109489016 na koncie z którego piszesz, nie ma ani zakupu w tym terminie, ani aktywnego Smart!
Został on wykupiony w lutym 2024, ale zrezygnowałeś z niego (otrzymałeś zwrot 56,30 zł).
Smart! za poprzedni okres był aktywny do 3.03.2024, a późniejsze zakupy były robione na tym koncie 5 marca, kiedy Smart! nie był już aktywny. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów