Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego od mojej transakcji Oferta: 0152beec-b74d-4bdd-886e-2141
została pobrana opłata kupionego towaru chociaż mam aktywny Smart dla kupującego. Dziękuję
@Client:99243829 może nie były spełnione wszystkie warunki
@Client:99243829 Aby przesyłka mogła być realizowana w ramach darmowej dostawy programu Smart, oferta musi posiadać takie oznaczenie:
Oferta, z której skorzystałeś takiego oznaczenia nie posiada, stąd też musisz opłacić koszty tej przesyłki.
A dlaczego nie miała takiego oznaczenia przecież opłaciłem Smart za cały rok?
@Client:99243829 Bo to SPRZEDAWCA musi oferować smark, Jak nie oferuje to nie ma znaczenia czy masz wykupiony czy nie.
To oznacza ,że sprzedawca nie ma Smarta? czy tak?
@Client:99243829 poczytaj poniższe artykuły. O tym w reklamie nie mówią
To proszę mi jeszcze powiedzieć ile mam czasu na anulowanie zamówienia od momentu zakupu?
Chciałbym mieć taką wiedzę na przyszłość.
@Client:99243829 Anulowanie - tylko od sprzedawcy firmowego i tylko dopóki nie zmieni statusu na "w realizacji" - potem juz nie anulujesz.
Dzięki.