Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie.
Zakupiłem produkty z allegro smart - wysyłka kurierem za darmo.
Kilka produktów zwracam i jedyne, co mogę wybrać to "wysyłka własna" na własny koszt.
Dlaczego tak? Jak odesłać produkty za darmo?
@kamil_support A jak to robisz, ten zwrot? Wchodzisz w zakładkę kupione, zwróć cześć lub całość i tam generujesz kod zwrotu.(14 dni od zakupu)
Dokładnie w ten sposób i tutaj mam tylko opcję "wysyłka własna" na własny koszt.
kamil_support na stronie oferty w zakładce ,,zwroty ,, określone jest ,który rodzaj przesyłki kwalifikowany jest do bezpłatnego zwrotu ..
@kamil_support Wszyscy sprzedawcy uwielbiają takich klientów, co to kupują niepotrzebne, byle dobić do darmowego Smarta, a potem je zwrócić. Najwyższy czas, by takie zwroty były na koszt kupującego.
@WREDZIA-W1 Sprzedawcy jak sprzedawcy ale "chirurg" uwielbia.
Wszyscy forumowicze uwielbiają wpisy i takich użytkowników - nie wiedzą, nie pomogą, ale musza swoje powiedzieć 😉
Przerzuć się proszę na jakiś inny temat. Ja szukam rozwiązania.
I sugestia - może w przyszłości pomoże: Kupując np ubrania można ustalić ze sprzedawcą, zakup ciuchów w różnych rozmiarach i odesłanie niepasujących. Moje doświadczenia mówią, że zarówno kupujący jak i sprzedajacy są zadowoleni. Niezadowolony będzie co najwyżej jakiś forumowicz.
Pozdrawiam
Dzień dobry
Mam problem z dodaniem pliku JPG do dyskusji
Za duży?
Plik został zmniejszony do wielkości pliku 4MB
Czemu nie mogę dodać zdjęcia uszkodzonego produktu w dyskusji ze sprzedającym? Wyskakuje komunikat wystąpił problem z obsługą załączników..
Za duży plik!
plik ma 56kb..
Mam to samo, niezależnie od formatu i rozmiaru plik nie wchodzi.
No właśnie. I jak mam teraz pokazać sprzedawcy że jego bubel się rozpadł?
Widzę w wątkach pomocy, że takie problemy już się pojawiały i po jakimś czasie były naprawiane. Pozostaje liczyć na to, że Allegro ogarnie temat...
napisać w dyskusji, ze zdjęcie wysyłasz mailem
@kamil_support Sprawdź, czy postępujesz zgodnie z instrukcją; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac... Jeśli tak, napisz do Allegro, niech Ci umożliwią darmowy zwrot, zgodnie z umową;
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Dzięki; Myślałem, że coś pominąłem.
Teraz widze, że przy tych zakupach (jak wejdę w "kupione") nie ma ikonki "smart", a wszystkie produkty były "smart" - no i miałem darmową dostawę.
Czekam ma odpowiedź allego. Pozdrawiam.
Ogarnięte.
Zamawiając NIE WYBRAŁEM dostawy smart, więc nie kupiłem produktów "smart" i nie mogę zrobić zwrotu smart.
Dobrze wiedzieć.
Dzięki jeszcze raz.