Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zwracam produkty, niestety nie mam dostępnej opcji wyboru inpostem, jest komunikat:
"Przerwa techniczna
W dniu 10 października zwrot Paczkomatem będzie niemożliwy (prace serwisowe InPost). Przerwa potrwa całą niedzielę (10.10). Ważność Twojego kodu zostanie wydłużona o czas trwania okna serwisowego. Jeśli nie przekraczasz terminu zwrotu, poczekaj do zakończenia okna serwisowego. W przeciwnym razie wygeneruj etykietę Poczty Polskiej."
Nie mam również możliwości wygenerowania etykiety Poczty. Właściwie jedyną aktywną opcją jest zwrot samodzielny.
Czy ktoś wie, dlaczego nie mogę zwrócić paczki impostem, skoro za tydzień (!!!) będą mieli jeden dzień, w którym paczkomaty nie działają?
Skoro jest przerwa techniczna i czas jest wydłużony to poczekaj do jutra.
@atepaza To był zakup Smart? Nawet jeśli nie, to masz prawo do bezpłatnego zwrotu przy zakupie InPost. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i upomnij się o darmowy zwrot, który masz zagwarantowany regulaminem Allegro.
Allegro tak próbuje zmuszać do zwrotu na własny koszt, a wcześniej zapewnia o darmowych zwrotach. Gdy do nich napiszesz, nagle okaże się, że udostępnią Ci darmowy zwrot.
@atepaza Cześć. Daj proszę znać, który zakup chcesz zwrócić i pojawia się taki komunikat? Koszt i możliwość zwrotu zależą od tego, jaką metodę dostawy wskazano podczas zakupu.