anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę korzystać z aplikacji smart na moim telefonie

Client:103686131
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:103686131 bo zalogowałeś się do nowo utworzonego konta zamiast na swoje stare 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:103686131 A masz więcej kont? a może utworzyłeś nowe, zaloguj się na to co masz wykupionego Smarta.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103686131 Proszę, opisz dokładnie, na czym polega problem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów