anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę zamówić drugi raz od tego samego sprzedawcy z przesyłką smart?

michal10v1
#1 Nowicjusz#

Witam. 

Dokonałem zakupów u pewnego sprzedającego z przesyłką smart. dokonałem płatności i nie chciałbym anulować zamówienia a mam jeszcze kilka rzeczy do zamówienia, o których później się zorientowałem. drugie zamówienie nie jest już z przesyłką smart. Chciałbym wiedzieć dlaczego i po jakim czasie będę mógł dokonać zakupów w tym sklepie z możliwością wysyłki smart.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

michal10v1 sprawdź czy pozostałe produkty mają w dostawie ikonę ,, smart,, i wartość ich nie jest mniejsza niż 40 zł .Być może któryś z produktów ma inną formę  przesyłki .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@michal10v1 Wybieraj metody dostawy znaczone ikoną Smart. Nie ma ikony Smart przy sposobie wysyłki - nie ma darmowej wysyłki. Wszystkie zakupione przedmioty muszą być wysłane tą samą metodą. Koszty wysyłki wszystkich przedmiotów nie może przekroczyć 40 zł, po przekroczeniu Smart znika.

oznacz moderatorów

Client:58025408
#12 Orędownik#

może przedmioty które dobrałeś w drugim zamówieniu nie mają przesyłki Smart! Smart jest zawsze przy oznaczonych logiem Smart aukcjach od 40zł do punktu od 80zł kurierem, bez względu na to ile razy to bierzesz..

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@michal10v1 Dodawaj produkty kolejno i zobaczysz kiedy zginie Smart, najczęściej powodem jest, rożne formy dostawy.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zakupy-z-allegro-smart/kiedy-oferta-bedzie-oznaczona-ikona-a...

oznacz moderatorów