Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dokonałem zakupów u pewnego sprzedającego z przesyłką smart. dokonałem płatności i nie chciałbym anulować zamówienia a mam jeszcze kilka rzeczy do zamówienia, o których później się zorientowałem. drugie zamówienie nie jest już z przesyłką smart. Chciałbym wiedzieć dlaczego i po jakim czasie będę mógł dokonać zakupów w tym sklepie z możliwością wysyłki smart.
michal10v1 sprawdź czy pozostałe produkty mają w dostawie ikonę ,, smart,, i wartość ich nie jest mniejsza niż 40 zł .Być może któryś z produktów ma inną formę przesyłki .
@michal10v1 Wybieraj metody dostawy znaczone ikoną Smart. Nie ma ikony Smart przy sposobie wysyłki - nie ma darmowej wysyłki. Wszystkie zakupione przedmioty muszą być wysłane tą samą metodą. Koszty wysyłki wszystkich przedmiotów nie może przekroczyć 40 zł, po przekroczeniu Smart znika.
może przedmioty które dobrałeś w drugim zamówieniu nie mają przesyłki Smart! Smart jest zawsze przy oznaczonych logiem Smart aukcjach od 40zł do punktu od 80zł kurierem, bez względu na to ile razy to bierzesz..
@michal10v1 Dodawaj produkty kolejno i zobaczysz kiedy zginie Smart, najczęściej powodem jest, rożne formy dostawy.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zakupy-z-allegro-smart/kiedy-oferta-bedzie-oznaczona-ikona-a...