Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Mam problem ze zwrotem, przesyłka odebrana i opłacona a pole zwrotu wyszarzone jest informacja ze zwrot mozliwy po oplaceniu zakupu, co robić?
@Client:42169818 Zapytaj tu, powinni pomóc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Client:42169818 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. Czy możesz podesłać też zrzut ekranu z tym komunikatem?
@Client:42169818 dziękuję za zrzut! Widzę, że korzystasz z aplikacji czy masz aktualną wersję? Czy mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy w przeglądarce ten przycisk jest również wyszarzony?
Jak sprawdzić z jakiej wersji korzystam
Wersja ?
@Client:42169818 nie wiem jaki masz telefon, ale możesz wejść w sklep play (lub app store, jeśli to Iphone) i wyszukać tam aplikację Allegro i jeśli nie będzie to najnowsza wersja to przycisk [aktualizuj] będzie aktywny.
Jeśli masz telefon z androidem to możesz sprawdzić każdą aplikację wchodząc w Ustawienia > Aplikacje > np. Allegro (na samym dole będzie informacja jaka to wersja).
Dalej na aktualnej wersji dalej pole jest wyszarzone zwrot mozliwy po oplaceniu zakupu
@Client:42169818 dziękuję za informację! Skonsultuję to z działem technologii i wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Dalej jest błąd możliwości zwrotu po zaktualizowaniu
@Client:42169818 otrzymałam potwierdzenie, że zwrot jest już możliwy, spróbuj proszę ponownie 🙂
Tak już jest możliwość dziękuję:)