anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po anulowaniu zamówienia dnia 14 grudnia zeszłego roku do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy?

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Witam , dlaczego tak to działa że do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy od Gospodarny Domek mimo że anulowałem zakup który zrobiłem dnia 14 grudnia po 2 minutach ? 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107663349 Kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym?

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Witam , oczywiście że napisałem do sprzedającego...odpisał że zweryfikuje i po paru minutach allegro wysłało że pieniądze będą od 3 do 7 dni i nic 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:107663349 Czyli dopiero zwrócił!

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107663349 Czyli zlecił zwrot.
Wklej tu numer zwrotu z tej wiadomości od allegro lub numer zamówienia.
Poprosimy moderację i sprawdzą czy zwrot wyszedł prawidłowo.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dlatego że albo przegapiłeś, sprawdź dokładnie bo rzadko sprzedający nie zwracają a po takim zwrocie masz maila od Allegro i środki trafiają tam skąd wyszły, jak płaciłeś? ale jak nie zwrócił to utwórz dyskusję> zaraz zwróci:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Witam , nic nie przegapiłem w piątek minęło 7 dni a sprawdzałem przed chwilą 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:107663349 Jak wcześniej zwrócił to byłby mail od Allegro, nie było  a teraz jest! tzn, że teraz zwrócił.

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Mail był prawie 2 tygodnie temu w piątek minęło 7 dni 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:107663349 a jaka metodą płaciłeś 

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Blik 

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Nic nie zwrócił,  sory ale nie pomagacie w tej dyskusji ani nic szczególnego nie doradzacie tylko s,ukacie błędu w osobie poszkodowanej ....

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:107663349 Jak to nie pomagacie? Napisałem Ci wyżej co trzeba zrobić - podaj numer zwrotu z wiadomości mailowej od allegro i moderacja sprawdzi co się podziało.

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

Ty jesteś LEW ? 

oznacz moderatorów

Client:107663349
#7 Wielbiciel#

6fa6e723-b116-11ee-84d1-21c2ad9de528

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107663349 Zwrot został zlecony i zrealizowany prawidłowo. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów