Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , dlaczego tak to działa że do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy od Gospodarny Domek mimo że anulowałem zakup który zrobiłem dnia 14 grudnia po 2 minutach ?
@Client:107663349 Kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym?
Witam , oczywiście że napisałem do sprzedającego...odpisał że zweryfikuje i po paru minutach allegro wysłało że pieniądze będą od 3 do 7 dni i nic
@Client:107663349 Czyli dopiero zwrócił!
@Client:107663349 Czyli zlecił zwrot.
Wklej tu numer zwrotu z tej wiadomości od allegro lub numer zamówienia.
Poprosimy moderację i sprawdzą czy zwrot wyszedł prawidłowo.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlatego że albo przegapiłeś, sprawdź dokładnie bo rzadko sprzedający nie zwracają a po takim zwrocie masz maila od Allegro i środki trafiają tam skąd wyszły, jak płaciłeś? ale jak nie zwrócił to utwórz dyskusję> zaraz zwróci:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Witam , nic nie przegapiłem w piątek minęło 7 dni a sprawdzałem przed chwilą
@Client:107663349 Jak wcześniej zwrócił to byłby mail od Allegro, nie było a teraz jest! tzn, że teraz zwrócił.
Mail był prawie 2 tygodnie temu w piątek minęło 7 dni
@Client:107663349 a jaka metodą płaciłeś
Blik
Nic nie zwrócił, sory ale nie pomagacie w tej dyskusji ani nic szczególnego nie doradzacie tylko s,ukacie błędu w osobie poszkodowanej ....
@Client:107663349 Jak to nie pomagacie? Napisałem Ci wyżej co trzeba zrobić - podaj numer zwrotu z wiadomości mailowej od allegro i moderacja sprawdzi co się podziało.
Ty jesteś LEW ?
6fa6e723-b116-11ee-84d1-21c2ad9de528
@Client:107663349 Zwrot został zlecony i zrealizowany prawidłowo. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz.