Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego przycisk „dodaj do koszyka” przestał działać na moim koncie? Ponadto w koszyku były towary, a teraz ich nie ma. Z powodu niedziałającego przycisku "dodaj do koszyka" zrobiłem zły krok i zapłaciłem za produkt z kosztem wysyłki, chociaż jestem Smart! Nie zdążyłem nawet wpisać wyboru dostawy, a pieniądze zostały już wypłacone. Musiałem anulować zamówienie. Pozostawiony bez zamówienia i pieniądze zostały zamrożone na 14 dni zwrotu
@Client:102697682 Wyczyść lub zmień przeglądarkę - niedziałający przycisk.
Usuń zapisaną na Allegro kartę; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/karta-platnicza-apple-pay-google-pay/jak-usunac-zapisana-kar... - natychmiastowy zakup.
Wybieraj aukcje i metody dostawy ze znaczkiem Smart i patrz na inne ograniczenia; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s... - koszt wysyłki.
Pieniądze po anulowanym i niewysłanym zamówieniu sprzedawca powinien zwrócić w ciągu 2 dni - tak stanowi regulamin.
Dzięki za poradę. Ale to nie jest problem z przeglądarką. W aplikacji mobilnej (również niedziała przycisk) jest napisane, że problem jest po stronie Allegro 🙁
"Pieniądze po anulowanym i niewysłanym zamówieniu sprzedawca powinien zwrócić w ciągu 2 dni - tak stanowi regulamin" - Dziękuję! To mnie uspokoiło
@Client:102697682 Cześć. Jeśli przycisk nie działa w aplikacji, to zaktualizuj ją proszę.
Nie widzisz w ogóle przycisku "dodaj do koszyka", czy po kliknięciu w ten przycisk nic się nie dzieje? Czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu?