anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego w trakcie trwania niektórych licytacji znika opcja SMART przy produktach?

lesniczanka_
#7 Wielbiciel

Biorę udział w licytacjach. Jedną z opcji którą zawsze zaznaczam jest SMART. Mimo tego w trakcie trwania licytacji opcja ta znika. Miałam już kilka takich przypadków.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@lesniczanka_ bo sprzedawcy muszą spełniać warunki, więc jak mu spadnie w trakcie licytacji, jakość lub polecenia to zniknie mu smart w ofertach 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Cathy21
#8 Zapaleniec

Pozwolę sobie wrócić do tematu, bo też mnie spotkała ta sytuacja. W trakcie aukcji zniknął SMART i jak widzę już wszystkie oferty licytacji u tego sprzedawcy są bez SMARTA, ale z kolei wszystkie oferty "kup teraz" nadal SMARTa mają. Czy w przypadku spadku jakości czy polecen (jak wyjaśnione wyzej) SMART nie powinien zniknąć że wszystkich ofert?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lesniczanka_ Czy możesz wskazać przykład oferty, o którą chodzi? Sprawdzę to. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Cathy21
#8 Zapaleniec
oznacz moderatorów

Cathy21
#8 Zapaleniec

Mam też screen z początku licytacji z widocznym SMARTem plus inne oferty tego sprzedającego dodane do koszyka z dostępną wysyłką SMART. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Cathy21 Wskazana oferta nie spełnia warunków Smart, ponieważ sprzedawca nie udostępnił odpowiednich metod dostawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Cathy21
#8 Zapaleniec

W momencie kiedy licytowałam było oznaczenie SMART, a od sprzedawcy dostałam odpowiedź, że to błąd techniczny. Albo bardzo częsty (już klika razy mnie to spotkało w ofertach tego samego sprzedającego), albo jednak zabieg  celowy (zmiana metod dostawy w trakcie trwania aukcji?-jest to technicznie możliwe?). Poniżej screen z momentu, kiedy dołączyłam do licytacji.

Screenshot_20250806_220949_Allegro.jpg

 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje za zrzut ekranu @Cathy21, przekażę informacje o błędzie do odpowiedniego działu 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów