Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobilam zakup, opłaciłam blokiem, z banku pobrało mi pieniądze, natomiast w statusie zakupu widnieje informacja, iż płatność jest nieudana. O co chodzi? Co mam zrobić teraz?
@mima87 Cześć. 🙂 Widzę, że płatność do Twojego ostatniego zakupu została już anulowana. Pobrane z Twojego konta środki wrócą na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych.
Możesz ponowić płatność już teraz lub poczekać na zwrot środków i wtedy ponownie opłacić zamówienie. 🙂
Dziękuję, środki już wróciły i drugi raz opłaciłam, jest już wszystko ok.
Pozdrawiam.
@mima87 Teraz sprawdź w banku kto otrzymał płatność.
Powinien być: PayU S.A.,ul. Grunwaldzka 186,60-166 Poznań
Z tego konta wróciły już środki. Dziekuję