Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Tak jak w temacie mam problem ponieważ dzwoni do mnie kobieta i mówi mi, że kupiłem u nich produkt i zmieniłem adres dostawy i wybrałem dostawę w sobotę i za to firma DPD obciążyła ich kwota 33 zł.
Teraz akcją się rozgrywa taka, że zeczywiscie taki zakup miał miejsce i możliwe, że zmieniłem adres dostawy w aplikacji Allegro.
Kobieta dzwoni i informuje mnie czy prześlę im te pieniądze na ich numer konta bankowego czy mają skierować sprawę do sądu.
Co mam zrobić w takiej sytuacji. 33 zł to nie jest dużo ale takie sprawy nie powinny odbywać się przez platformę Allegro.
Zapłaciłeś za wysyłkę standardową a później wybrałeś dwie usługi "premium" więc chyba wypada za nie też zapłacić.
A co do ostatniego zdania to owszem- klient powinien móc robić takie manewry wyłącznie po opłaceniu tego w aplikacji, bo część osób nawet nie zdaje sobie sprawę ile to kosztuje.
Możesz spróbować dopłacić przez Allegro, wchodząc w szczegóły zamówienia i wybierając opcję dopłacić sprzedawcy, tyle, że tam był kiedyś ogranicznik dopłaty do maksymalnie 30 zł. , Nie wiem jak jest teraz, może dlatego prosi cię sprzedawca o przelew na konto.
Jak zmieniłeś opcję dostawy, to z automatu powinna zmienić się kwota do zapłaty i powstać niedopłata (jak koszt dostawy był większy) lub nadpłata (jak koszt był niższy). Do tego sklep nie powinien wysyłać towaru przed dokonaniem dopłaty (chyba że to było za pobraniem). Jak zrealizował zamówienie, to nie ma podstaw do żądania dopłaty (ale prosić mogą).
ps. Dopłata do usługi doręczenie w sobotę w DPD to 10 zł brutto.
__PRESENT
W usłudze allegro kurier DPD
Względnie by to pasowali to co pisze sprzedawca. Allegro boi się obciąża dodatkowymi kosztami kupujących bo kupujący nie będzie zadowolony z serwisu i może odejść od allegro 😀