Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15 stycznia umieściłem zwrot (smart) w paczkomacie Inpost (ok.17:00), dzisiaj mamy wtorek 17 stycznia ok.20:00, a paczka oczekuje na nadanie.Co dalej z tym fantem począć, jakie podjąć dalsze kroki ?
Pozdrawiam.
@astraman1 Zgłoś do allegro
ewentualnie można poprosić moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Prawdopodobnie kurier jej jeszcze nie odebrał z automatu, dopiero po zeskanowaniu pojawia się informacja o nadaniu.
Identycznie jest gdy sprzedawca nadaje paczki, nie otrzymujesz informacji o zdeponowaniu paczki, informacja o nadaniu pojawi się dopiero po zeskanowaniu paczki przez kuriera.
Często tak bywa, status może się zmienić jak wyjmie kurier a czasem dopiero jak dojdzie do sprzedającego ale możesz zadzwonić na infolinię: 722 444 000 lub 746 600 000.
Czekam do jutra, jak status się nie zmieni to dzwonię. Dziękuję i pozdrawiam.
Dobry wieczór,
prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W zgłoszeniu bardzo prosimy o podanie numeru przesyłki lub kodu zwrotu. Dla przypomnienia kontakt możliwy jest przez:
1) czat/messenger,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinię: 722 444 000 / 746 600 000.