anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostawy smart- jak odzyskać straconą dostawę za anulowaną transakcję?

MAMY ROZWIĄZANIE!
gwiazdeczka195
#8 Zapaleniec#

Hej. Zamówiłam towar u Sprzedawcy, po czym zobaczyłam, że zrobiłam za małe zamówienie (opłaciłam je z góry). Anulowałam więc błędne zamówienie i złożyłam je ponownie (większą ilość towarów i zapłaciłam ponownie odpowiednio wyższą kwotę). Natomiast zauważyłam że na liczniku darmowych dostaw smart mam o jedną mniej niż powinno być. Czy jest szansa odzyskać tą straconą darmową dostawę, czy muszę się zwrócić do Allegro po rekompensatę? Czytałam, że ktoś otrzymał w ramach przeprosin za taką sytuację 15 monet, też bym na to poszła, ale nie wiem, jak to załatwić z obsługą Allegro (nie wiem gdzie trzeba kliknąć, co zaznaczyć, czy też trzeba to zgłosić telefonicznie, bądź przez czat z obsługą Allegro- jeśli tak, gdzie znajdę odnośnik do czatu bądź numer telefonu na infolinię Allegro?). Pozdrawiam, z góry dzięki za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gwiazdeczka195 kontaktuję się z odpowiednim zespołem w tej sprawie, dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 🙂 Potwierdź proszę czy chodzi o zamówienie nr b7ce2812-963f-11ec-b60c-ffa87b831468?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gwiazdeczka195  w ramach dobrych relacji przyznaliśmy na Twoje konto monety. Muszę jednak zaznaczyć, że takie działanie nie jest standardem, a każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
gwiazdeczka195
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za udzieloną odpowiedź, pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów