Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Zamówiłam towar u Sprzedawcy, po czym zobaczyłam, że zrobiłam za małe zamówienie (opłaciłam je z góry). Anulowałam więc błędne zamówienie i złożyłam je ponownie (większą ilość towarów i zapłaciłam ponownie odpowiednio wyższą kwotę). Natomiast zauważyłam że na liczniku darmowych dostaw smart mam o jedną mniej niż powinno być. Czy jest szansa odzyskać tą straconą darmową dostawę, czy muszę się zwrócić do Allegro po rekompensatę? Czytałam, że ktoś otrzymał w ramach przeprosin za taką sytuację 15 monet, też bym na to poszła, ale nie wiem, jak to załatwić z obsługą Allegro (nie wiem gdzie trzeba kliknąć, co zaznaczyć, czy też trzeba to zgłosić telefonicznie, bądź przez czat z obsługą Allegro- jeśli tak, gdzie znajdę odnośnik do czatu bądź numer telefonu na infolinię Allegro?). Pozdrawiam, z góry dzięki za odpowiedzi.
@gwiazdeczka195 kontaktuję się z odpowiednim zespołem w tej sprawie, dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 🙂 Potwierdź proszę czy chodzi o zamówienie nr b7ce2812-963f-11ec-b60c-ffa87b831468?
@gwiazdeczka195 w ramach dobrych relacji przyznaliśmy na Twoje konto monety. Muszę jednak zaznaczyć, że takie działanie nie jest standardem, a każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie 🙂
Bardzo dziękuję za udzieloną odpowiedź, pozdrawiam 🙂