Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Smart u nowego członka rodziny nie działa. Po usunięciu i ponownym podłączeniu sytuacja się nie zmienia
@tanuyxa Co dokładnie nie działa? Czy widzisz tego użytkownika w tej zakładce?
@tanuyxa A z jakiej dokładnie oferty próbuje skorzystać?
@tanuyxa Dziękuję, tutaj wszystko wygląda w porządku. Czy możesz przesłać mi jeszcze zrzut ekranu z formularza płatności i dostawy tego użytkownika?
Nie chcialo mi wysłać zrzut ekranu 🤣
@tanuyxa Dziękuję, sprawdzimy to, ale czy możesz podać mi jeszcze login tego użytkownika?
@tanuyxa Bardzo dziękuję, sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie.
Ja również dziękuję bardzo)
@tanuyxa Tak jak obiecałam, wracacam do Ciebie z rozwiązaniem. Zaloguj się proszę na swoje konto, następnie wejdż w tę zakładkę i kliknij w opcję "podziel się". Wówczas udostępnisz swojego Smarta członkom swojej rodziny i będą mogli z niego korzystać bez przeszkód 🙂
Dziękuję bardzo wszystko działa 🙃
@tanuyxa Bardzo się cieszę i gdybyś miała jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pisz śmiało. Dobrego dnia 🙂