anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry. Podłączyłam nowego członka do rodziny smart ,ale niestety nie działa. Co mam zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

Smart u nowego członka rodziny nie działa. Po usunięciu i ponownym podłączeniu sytuacja się nie zmienia

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa Co dokładnie nie działa? Czy widzisz tego użytkownika w tej zakładce

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#
  • Tak widzę to jest ostatni punkt Vlada i ona nie może skorzystać  ze smartu
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa A z jakiej dokładnie oferty próbuje skorzystać? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa Dziękuję, tutaj wszystko wygląda w porządku. Czy możesz przesłać mi jeszcze zrzut ekranu z formularza płatności i dostawy tego użytkownika? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

IMG_20220824_125604.jpg

oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

Nie chcialo mi wysłać zrzut ekranu 🤣

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa Dziękuję, sprawdzimy to, ale czy możesz podać mi jeszcze login tego użytkownika? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

IMG_20220824_143602.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa Bardzo dziękuję, sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

Ja również dziękuję bardzo)

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa Tak jak obiecałam, wracacam do Ciebie z rozwiązaniem. Zaloguj się proszę na swoje konto, następnie wejdż w tę zakładkę i kliknij w opcję "podziel się". Wówczas udostępnisz swojego Smarta członkom swojej rodziny i będą mogli z niego korzystać bez przeszkód 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję bardzo wszystko działa 🙃

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tanuyxa Bardzo się cieszę i gdybyś miała jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pisz śmiało. Dobrego dnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
tanuyxa
#9 Pomysłodawca#

IMG_20220824_125836.jpg

oznacz moderatorów