Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli mam aktywny smart i zakupię produkt z darmową dostawą kurierem w ramach tego smarta, a okazałoby się, że muszę go zwrócić, to darmowy zwrot ze smart też musi być kurierem, czy może być do paczkomatu? Dodam, że ten sprzedawca ma dostępną wysyłkę paczkomatem, ale teraz mamy kwarantannę/izolację i nikt nie będzie mógł pójść do paczkomatu, a produkt jest chwilowo dostępny w niższej cenie, więc nie mogę czekać z zakupem...
Zwrot na adres firmowy dostępny w zakładce ZWROTY na aukcji u sprzedającego.
Nie pytałam o żaden adres, tylko o formę zwrotu w ramach smart. Co to za bezsensowna odpowiedź?
Jeżeli zamówisz kurierem to chyba masz możliwość zwrócić w DPD PickUp lub poprzez Pocztę Polską
Potrzebuję pewnej informacji, zwłaszcza że zwrot kurierem jest odpłatny pomimo darmowej dostawy smart. Aczkolwiek w zakładce Zwroty jest napisane: "Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu", więc chyba jak się zamawia kurierem, to i zwrócić trzeba tak samo, mimo że info dotyczy kosztu, nie formy 😞 Chociaż dla mnie to dziwne, skoro sprzedawca ma dostępną wysyłkę i zwrot do paczkomatu...
To odpowiadał bot
@betmary Tu masz zasady zwrotów Smart; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac... Nie możesz zwrócić inaczej.