Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam Allegro Smart. Dokonuję zwrotu towaru niezgodnego z moim zamówieniem /w uzgodnieniu ze sprzedawcą/. Przy wyborze sposobu wysyłki wyświetla mi się:
1. Poczta Polska
2. Allegro InPost / tutaj muszę wykupić kod za 10,99zł/
3. Wysyłka własna / na własny koszt/
Utknęłam na tym etapie, a pozycja została już wyzerowana i dostałam informację, że dokonałam zwrotu.
Proszę o pomoc jak mam wysłać za darmo.
Dakren
A w jaki sposób otrzymałaś paczkę? jeśli kurier lub Poczta Polska, to nie ma możliwości darmowego zwrotu paczkomatem.
Paczkę otrzymałam darmowym kurierem
no to już masz odpowiedź. Darmowy zwrot tylko pocztą.
Sprzedawca twierdzi: "Dzień dobry, posiadają Państwo SMART. Proszę o ponowne zgłoszenie zwrotu i wypełnienie formularza, przysługuje Państwu darmowy zwrot paczkomatem.
Oczywiście jak zakup był ze Smartem to przysługuje Ci darmowy zwrot, jeżeli masz problem to pytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Masz Smart ale zakup był ze Smartem? a jaka była metoda dostawy? 😁
Zakup był ze Smartem darmowym kurierem
NUMER ZAMÓWIENIA
@Dakren dziękuję! W takim razie przesyłkę zwrotną (ponieważ metodą dostawy był Allegro Kurier UPS) możesz nadać w placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych). Potrzebujesz do tego wydrukowanej etykiety nadawczej, czyli powinnaś wybrać bramkę nr 1 - Pocztę Polską 🙂 Wejdź proszę w zakładkę Moje zakupy na samej górze przy tym zamówieniu powinnaś widzieć informację "zakup zwrócony", gdy klikniesz [szczegóły zakupu], będziesz mogła wybrać [rozwiń szczegóły zwrotu] i wtedy będzie ponownie dostępna opcja [wybierz sposób wysyłki].
Jeśli napotkasz problemy w generowaniu etykiety, daj proszę znać, pomogę!
Serdecznie dziękuję. Udało się😀