Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówione 2 paczki od jednego sprzedawcy, obie wylądowały ostatecznie w jednej multiskrytce. Obie paczki były owinięte folią bąbelkową i czarnym streczem. Po rozpakowaniu jednej z nich widać zgnieciony róg gry planszowej aż pękł karton ale folia pozostała cała. Druga paczka jest cała.
w dyskusji od doradcy dostałem wiadomość że skoro otrzymałem przesyłkę i mi się ten fakt uszkodzenia nie podoba to mogę sobie sam zgłosić reklamacje do przewoźnika który ma 30dni na jej rozpatrzenie, tak sprawdziłem to. Przecież to kpina. Naruszane są moje prawa konsumenckie i jeszcze sugeruje cię mi państwo że to mój problem bo robiłem zakupy na państwa portalu a przewoźnik uszkodził towar za który zapłaciłem i teraz ja mam się użerać z ta procedura wbrew prawu konsumenckiemu które mówi co innego w takiej sytuacji.
@Okon1989 Nieprawda, należy zgłosić do sprzedającego i to on niech składa reklamację, Ty dla potwierdzenia tego faktu mogłeś zgłosić przy paczkomacie zastrzeżenia do przesyłki i tyle.
@LEW433 a jak to prywatny sprzedawca ?
Jak byś przeczytał to byś wiedział że nie miał co zgłaszać w paczkomacie bo "Obie paczki były owinięte folią bąbelkową i czarnym streczem." nie było widać uszkodzeń z zewnątrz, a na to ma 7 dni 😄
Jakbyś przeczytał to byś wiedział;. Naruszane są moje prawa konsumenckie i nie pisał że prywatny. Odczep się za dużo słonej wody spłynęło ci.
Pan nie wystawia faktury, ale tu ciekawe w rozmowie
@Okon1989 zdjęć nie widzimy, firma też może nie wystawiać faktur 🙂 ważne czy zakup od firmy ( oznaczone na allegro ) czy osoby prywatnej ?
Jak kupiłeś od osoby prywatnej to spisz https://inpost.pl/protokol potem złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja jak odrzucą za złe pakowanie wystąp z roszczeniem do sprzedawcy, bo przy takiej sprzedaży niebezpieczeństwo utraty lub uszkodzenia przechodzi na Ciebie w momencie nadania 😞 ale sprzedawca też musi dopełnić staranności w pakowaniu 🙂
jak przekleisz treść to zobaczymy bo obrazek musi moderacja zatwierdzić za niską masz rangę. Kupiłeś o sprzedawcy osoby prywatnej? @Okon1989 czy firmy?
@Okon1989 jak kupiłeś od firmy to masz 7 dni na spisanie https://inpost.pl/protokol i potem zgłoś się do sprzedawcy niech złoży reklamację 🙂
Jak kupiłeś od osoby prywatnej to tak jak wspomniał doradca musisz sam spisać protokół a potem reklamację zgłosić 🙂
@kostas11 zapomniałeś o 2 rzeczach:
1 papierek z zrzeczeniem się roszczeń od przewoźnika na rzecz sprzedawcy czyli nowość na allegro
2 jeśli to było wysłane smartem bez umowy własnej z inpost to sprzedawca nie ma tu nic do składania bo nadawcą jest allegro a odbiorcą kupujący a kto składa reklamację? jeden z tych dwóch
@az1rael jak to firma to oni odpowiadają przed kupującym i to jak załatwi to sprzedawca już konsumenta nie obchodzi, o ile sporządzi protokół szkody 🙂
@kostas11 tylko jak nadawcą jest allegro to firma reklamacji do przewoźnika nie złoży więc dąsy do allegro albo składaj kupujący sam, firma tylko roszczenie odrzuci pisząc że nie jest podmiotem do składania reklamacji za strony zresztą ktoś z forum albo pecela albo medalik regularnie jak ma taki przypadek to wysyła konsultanta allegro w dyskusji na drzewo i zawsze allegro składa potem reklamację jako nadawca
Pan nie wystawia faktury ale magazyn opróżnia. Ja tu nie rozumiem podejścia doradcy Allegro. Moje zakupy mój problem, chore pierwszy raz tak na allegro w dyskusji do sprawy ktoś podszedł.
Obrazka nie widzimy, daj link do oferty.
Obrazki są dla nas niewidoczne. Kupiłeś od osoby prywatnej czy od firmy?
Pokaż link do oferty.
Osoba prywatna, super, nie obowiązuje mnie prawo konsumenckie xD
@Okon1989 nic straconego zrób tak :
Jak kupiłeś od osoby prywatnej to spisz https://inpost.pl/protokol potem złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja jak odrzucą za złe pakowanie wystąp z roszczeniem do sprzedawcy, bo przy takiej sprzedaży niebezpieczeństwo utraty lub uszkodzenia przechodzi na Ciebie w momencie nadania, ale sprzedawca też musi dopełnić staranności w pakowaniu 🙂
@Okon1989 To niestety wszystko po twojej stronie, Ty składasz reklamacje u przewoźnika.
Dostawa Smart po prostu jak w screenie wyżej. Sytuacja dla mnie absurdalna.
Generalnie to nie mogę mieć pewności że sprzedający ukrył to że gra jest uszkodzona i wysłał jako nową bo druga paczka jest jak najbardziej ok. Nic za brak ostrożności się płaci. Nie zorientowałem się że to osoba prywatna 😛
Dziękuję wszystkim za pomoc ! @az1rael @komis-bell @kostas11 @LEW433