anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost paczka uszkodzona w transporcie

Okon1989
#9 Pomysłodawca#

Zamówione 2 paczki od jednego sprzedawcy, obie wylądowały ostatecznie w jednej multiskrytce. Obie paczki były owinięte folią bąbelkową i czarnym streczem. Po rozpakowaniu jednej z nich widać zgnieciony róg gry planszowej aż pękł karton ale folia pozostała cała. Druga paczka jest cała. 

IMG_20231102_182009.jpg

Screenshot_2023-11-03-21-46-33-175_pl.allegro.jpg

w dyskusji od doradcy dostałem wiadomość że skoro otrzymałem przesyłkę i mi się ten fakt uszkodzenia nie podoba to mogę sobie sam zgłosić reklamacje do przewoźnika który ma 30dni na jej rozpatrzenie, tak sprawdziłem to. Przecież to kpina. Naruszane są moje prawa konsumenckie i jeszcze sugeruje cię mi państwo że to mój problem bo robiłem zakupy na państwa portalu a przewoźnik uszkodził towar za który zapłaciłem i teraz ja mam się użerać z ta procedura wbrew prawu konsumenckiemu które mówi co innego w takiej sytuacji.

 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

LEW433
#21 Demiurg#

😊

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Okon1989 na przyszłość jak odbierasz z paczkomatu zawsze w oku kamery sprawdź towar nie ważne czy prywatny czy firma. Sugerowanie że sprzedawca ukrył wadę jest niestosowne bo nie masz dowodów i tylko papier o odrzuceniu reklamacji przez przewoźnika ze względu na złe spakowanie towaru pozwala uwiarygodnić takie przypuszczenie, a tego nie masz, może zdobędziesz za jakiś miesiąc, wtedy będziesz miał podstawę do roszczenia względem sprzedawcy ale z doświadczenia wiem że on i tak odrzuci reklamację i skończy się na wypłacie allegro protect, no chyba że dałeś ciała po całości i w ofercie zakupu pisało coś takiego "wyłączam rękojmię" wtedy jesteś tam gdzie słonko nie dochodzi nie masz żadnych praw do roszczenia.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Okon1989 siedzimy tu od dawna i już widzieliśmy takie wały na linii kupujący sprzedawca allegro że mózg paruje jak się czyta że tak można było odwalić np dzisiaj allegro protect wypłacony na konto kupującego bo sprzedawca nie rozpatrzył gwarancji po 3 latach, hitem to chyba było protect wypłacony za niewysłanie paczki za pobraniem do klienta gdzie kupujący nie dostał paczki więc nie zapłacił więc wystąpił o kasę z ap a we wniosku wpisał cyt zadośćuczynienie jakby sprzedawca nie darł się jak żywcem kastrowany że to niezgodne z prawem to by dostał obciążenie na konto a tak allegro wzięło zapłaciło z kasy swojej czytaj ściągnie z prowizji sprzedaży od sprzedawców a ci podniosą ceny kupującym czyli wszyscy się złożymy na takie głupoty protecta. Ja nie jestem sprzedawcą ale większość tak i na prawdę nikt nie chce patrzeć na takie akcje gdzie allegro chroni kupującego bo ten powinien ale nie chce bo po co znać swoich praw i obowiązków i sypie hojnie złotówkami w przypadkach ewidentnych gdzie się nie należy rekompensata wtedy kupujący jest happy sprzedawca jest wkurzony jeszcze często dostaje w odwecie negatyw co go allegro nie zdejmie bo opinia jest subiektywna i nie narusza standardów, wszyscy potem płaca większą prowizję a ceny dla kupujących zasuwają w górę jak królik na sterydach. Perpetum mobile se allegro zrobiło.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Okon1989 @drekenzes Na Gadane nie tolerujemy dyskusji w zaprezentowanym przez was tonie. Ostrzegam was, jeśli nie zastosujecie się do regulaminu, zostaniecie czasowo wyłączeniu z możliwości korzystania z forum. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@w_kiwi a mi się za co cenzurą dostało bo ucięty cały wątek w tym moje wypowiedzi dalsze ze spokojnym wytłumaczeniem tematu dla Okon1989? Druga rzecz co z moim zgloszeniem do działu bezpieczeństwa przez konsultanta na messenger sprzed chyba 2 tygodni? Odpowiedzi na mailu brak a problem naliczania łapek odemnie i dla mnie nadal nie rozwiązany było od razu przez ponad rok, obecnie doliczane są nie wiem po jakim czasie? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Okon1989 jakbyś miał po kilka takich ewidentnych dziadowskich wałów na miesiąc będąc sprzedawcą firmą to tez byś się nabawił zdrowej paranoi uwierz bo kupujący w dyskusji zawsze jest roszczeniowy i często chamski do tego a allegro mu przyklaskuje co skutkuje tym że nie dość że udowadniasz że nie jesteś wielbłądem co trochę to jeszcze widzisz jak cwaniactwo jest nagradzane przez allegro a ty jeszcze opinię dostajesz za postępowanie zgodnie z prawem. Ja się nie dziwię sprzedawcom że są sfrustrowani i wszędzie czują podstęp sam tez bym się zabezpieczał by mnie cwaniak nie puścił w koszty. Ps widać zdjęcie to definitywnie jest uszkodzenie transportowe bo tylko producent ma takie zgrzewarki do folii ewentualnie wada fabryczna towaru nie wykryta w momencie produkcji przez dział jakości

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Możesz zrobić 1 z 3 opcji
1 nic nie robić dyskusja się zamknie po 30 dniach sama bot ją zakończy ale tu na forum wezwiesz moderację w nowym wątku i poprosisz o wznowienie
2 oznaczyć jako nierozwiązaną wtedy się nigdy nie zakończy ale wniosek o ap można wypełnić po 14 dniach od oznaczenia za nierozwiązaną dyskusji o ile ci konsultant udostępni lub automatycznie system ale nie wiem ile taki wniosek czeka na wypełnienie i czy to opłacalne bo nie wiem czy jakby minął czas na wypełnienie to 2 raz można uzyskać dostęp do wniosku o ap
3 sztucznie podtrzymywać dyskusje coś tam pisać od czasu do czasu w rodzaju czekam na rozpatrzenie wezwać konsultanta i go poinformować że czekasz  na rozpatrzenie reklamacji od przewoźnika wtedy raczej nie powinna się zamknąć aczkolwiek boty na allegro potrafią wszystko wycudować


chyba najbezpieczniejszy wariant to 1 ale potem poczekasz jeszcze bowznowiona dyskusja 14dni jakbyś  składał reklamację na złe spakowanie do sprzedawcy, oznaczenie jako nierozwiązana po upływie terminu na reklamację  i po 14 dniach wypełnienie wniosku o ap plus rozpatrzenie wniosku. No cóż trochę zejdzie... jak widzisz można coś przyspieszyć można nic nie robić zagrożenia ci opisałem

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael Przepraszam Cię, wypowiedzi wspomnianych dyskutantów było wiele, dlatego pomiędzy nimi przypadkiem usunęłam również Twoje komentarze - przywróciłam je

Podbiłam kwestię Twojego zgłoszenia. Wkrótce otrzymasz odpowiedź od doradcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Okon1989
#9 Pomysłodawca#

Nikt poza drekenzes i mną nie zasłużył na usunięcie wpisu, być może byłem bardzo złośliwy ale nie nawidze wyzywania mnie od cwaniaczków więc tak byłem dla niego złośliwy. Pozdrawiam wszystkich 🙂

oznacz moderatorów