Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Napisano, że wniosek allegro protect dla kupujących z wykupionym Smart rozpatrywany jest w 48h. U mnie trwa to już 3 tydzień i nic.
Nr protect 310028-1723303665
Nr zamówienia 58e02dd0-ad80-11ee-bbe4-6b9be0a0334f
Poproszono o dodatkowe dokumenty, aby wznowić wniosek. Dokumenty dostałem. Odesłanie i demontaż produkty jest niemożliwy że względu na jego wagę i sposób montażu. Załączyłem podstawę prawną notabene zaczerpnieta między innymi z poradnika i regulaminu Allegro protect. Od tej chwili cisza.
umową Zgodnie z przepisami[1], w przypadku reklamacji towaru z tytułu niezgodności z umową, konsument powinien udostępnić sprzedającemu towar do naprawy lub wymiany. Nie oznacza to, że musi go odesłać. Sprzedający jest zobowiązany odebrać towar od kupującego na własny koszt. Art. 43d ust. 5 Ustawy o prawach konsumenta – konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie, a przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
A pisałeś do nich?
, ale tu nie ma transakcji , autor wątku złożył wniosek do Protect ,, bo ma smarta ,,
I dobrze że ma Smarta, a coś chcesz powiedzieć czy ...