Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, zakupiłem u nierzetelnego sprzedawcy dwie części zamienne do auta i wybrałem opcję dostawy za 0 PLN ze smart. Po upłynięciu terminu dostawy zadzwoniłem do sprzedawcy, który stwierdził, że nie ma fizycznie tych produktów, dlatego mi ich nie wyśle, i żebym dokonał zwrotu zakupu przez allegro, bo on nie może bez tego zwrócić mi pieniędzy. Rozpocząłem procedurę zwrotu, ale na kolejnym etapie trzeba wskazać sposób odsyłki produktów, a ja przecież ich nie mam, a status transakcji u sprzedawcy jest na etapie „Zakup opłacony”. Rozpocząłem dyskusję, ponieważ sprzedawca zaczął mataczyć, pisać co innego w wiadomościach. W dyskusji sprzedawca stwierdził, że dokonał zwrotu pieniędzy przez allegro, i żebym ja dokonał zwrotu zamówienia. Nie dostałem żadnego powiadomienia o zwrocie pieniędzy, ani nie wiem co teraz zrobić ze zwrotem zakupu, ponieważ procedura jest na etapie „Zwrot zgłoszony”, ale muszę wybrać wybrać sposób wysyłki, a przecież ten towar nawet nie został do mnie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty. Co zrobić w tej sytuacji?
@Frezer_CNC samo głoszenie powinno wystarczyć. Nie wiem kiedy sprzedawca zrobił zwrot ale jest weekend i może trzeba poczekać. Kontynuuj dyskusje jakby co możesz poprosić allegro o pomoc.
@Frezer_CNC jeśli przesyłka nie została do Ciebie nadana, powinieneś anulować zamówienie, a nie zgłaszać zwrot. W każdym razie sprzedawca ma możliwość zwrotu środków. Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie, znajdziesz go w szczegółach zakupu.
Dziękuję za informacje, na szczęście sprzedawca faktycznie dokonał zwrotu środków na moje konto, a produkty zostały przez niego potwierdzone jako zwrócone bez wybierania przeze mnie metody odsyłki.